Start > Körkortsforum > Kuggade

Kuggade

Gäst 2016-10-31 13:20 ! Citera #
Hade min första uppkörning idag, körde i Norrbotten, svårt med tider i Stockholm! Kört länge både privat och för ett tag sedan körde jag med trafikskola. Klarade teorin förra veckan men Tydligen är jag en trafikfara för mig själv och för andra! Inspektören sade till mig att jag behöver starta om med en trafikskola, och jag har bråttom och att om jag inte hinner inom två månader då kan jag göra om teorin?? Skrattretande, visserligen tyckte jag att jag inte körde bra, var nervös och har aldrig kört en Volvo bil men han överdrev. Bokat uppkörning om två veckor i Stockholm! Hoppas det går vägen. Fattar inte poängen med att de ska överdriva!
Gäst 2016-10-31 15:22 ! Citera #
Gäst 2016-10-31
Hade min första uppkörning idag, körde i Norrbotten, svårt med tider i Stockholm! Kört länge både privat och för ett tag sedan körde jag med trafikskola. Klarade teorin förra veckan men Tydligen är jag en trafikfara för mig själv och för andra! Inspektören sade till mig att jag behöver starta om med en trafikskola, och jag har bråttom och att om jag inte hinner inom två månader då kan jag göra om teorin?? Skrattretande, visserligen tyckte jag att jag inte körde bra, var nervös och har aldrig kört en Volvo bil men han överdrev. Bokat uppkörning om två veckor i Stockholm! Hoppas det går vägen. Fattar inte poängen med att de ska överdriva!
De har sett mycket i trafiken. Om du missade väldigt mycket är du nog inte redo att köra upp. Det han försökte säga låter det som. Privatister kuggar mkt mer än trafikskoleutbildade också.
Gäst 2016-10-31 15:29 ! Citera #
Varför skulle inspektören överdriva?
Dom är experter inom området, men självklart så tror dom som kuggar att dom kan allt så mycket bättre än sina inspektörer.

Ta lärdom från detta, och kolla över ditt körprotokoll och se sedan till att öva mera
Vad gällande bilen du körde så har inte bilen någon som helst betydelse om du är redo för körkort!
Gäst 2016-10-31 16:43 ! Citera #
Nej, självklart kan du inte ha gjort något fel alls, inspektören är det enda problemet här! :)
Gäst 2016-10-31 17:48 ! Citera #
Jag skrev inte bra, det vet jag. Men bedömningen var väldig märklig, inspektören skrev att jag behöver träna på att gasa, styra och bromsa?? Kört från och till i 2år!! De försöker bara trycka ner en, kommer ta körkortet om 2 veckor! Lycka till ni alla
Gäst 2016-10-31 17:57 ! Citera #
Körde ej bra men de överdriver ja!
Gäst 2016-10-31 19:52 ! Citera #
Gäst 2016-10-31
Känns som att du gick från pest till kolera, Stockholm vs Norrbotten är inget litet steg, speciellt vist inspektören hade inveningar mot styrningen å pedal användandet! Väljer du dessutom ”fel” område i Stocholm eller utanför kommer det att bli dubbelt så svårt att klara sig i gänförelse med lilla Norrbotten..

Lycka till det behövs!
Gäst 2016-11-01 10:25 ! Citera #
Bokat uppkörningen i Jakobsberg! Kört mycket i de områdena, hoppas det går smidigt för oss alla som kämpar med att ta körkortet.
333 2016-11-11 12:34 ! Citera #
Kuggade på trafiksäkerhet och beteende idag. Någon mer som har kuggat på den punkten?
55 2016-11-11 13:03 ! Citera #
333 2016-11-11
Kuggade på trafiksäkerhet och beteende idag. Någon mer som har kuggat på den punkten?
Jo har kuggat på det, samspelet mellan andra trafikanter var dåligt, var en fara för mig själv och andra

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo