Start > Körkortsforum > Olika svar

Olika svar

Gäst 2016-10-30 09:24 ! Citera #
Har uppskrivning snart.
Pluggar som en dåre och har gjort frågor via elevcentralen.
På vissa sajter kuggar jag totalt.
Via körskolan så är det totalt andra frågor som gör att man kliar sig i huvudet.
Läser och läser...
Känner stressen komma.
En kompis till mig sa att frågorna på själva uppskrivningen är helt olika mot det man pluggar hemma/ på nätet/ och i körkortsboken.
Nån med tips ??
ellen98 2016-10-30 09:54 ! Citera #
Det räcker med elevcentralen, om du har resultat som är typ 69/70 och kan alla delprov så går det. Jag läste boken en gång och det rekommenderas också.

SKIT fullständigt i andra webbsiter, provet liknar elevcentralen men mer gammaldags. Lycka till :)
Gäst 2016-10-30 10:28 ! Citera #
Hej,

Jag klarade provet 62/65. Läste boken en gång -men inte skumläs!!!

Jag gjorde tester på elevcentralen och här.

På den här sidan får du förklaring om varför svarade du fel, det kan var en stor fördel inte bara på provet utan i verkliga livet efter du fick körkortet -min upplevelse iaf.

Stressa dig inte, ibland när man läser som galen inför provet blir man ännu mer förvirrad. Försök inte göra mer tester en kväll innan provet eller på samma dag.

Deras frågor är inte så olika än elevcentralen eller här.

Ta det lugnt och du kommer att klara dig galant!
Gäst 2016-10-30 13:50 ! Citera #
Försöker att inte stressa, men tror det blir omedvetet då jag på elevcentralen klarar typ 60/70 och ex här inne 1-2 fel...

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor