Har uppkörning nästa vecka (3/11) och börjar bli ganska nervös. Har ni några tips på hur man kan lugna ner sig själv innan uppkörningen så att inte nervositeten tar över?
Är det något annat jag borde tänka extra mycket på under uppkörningen?
Pröva meditera 5 min innan uppkörningen , alltså att du inte tänker på något , du kan tänka på din andning du kan ha ögonen öppna.
ta några djupa andetag
jag tror det kan va bättre än att dina tankar nojjar upp dej innan uppkörningen.
Håll dej lugn.
är man jätte nervös gör man fel o kuggar.
de finns många som kör som kungar när de övningskör och sedan på uppkörningen är man nervös och gör fel o kuggar
Man ska kunna köra bil fast man är jätte nervös
Jag var super nervös, så pass mycket så att jag mådde illa.
Men jag klarade uppkörningen för det, för när man sätter sig i bilen så ska man fokusera på att köra bil. Inte sitta och tänka på hur nervös man är..
Jag var så nervös att händerna skadade och jag mådde illa. Som inför en operation typ.. Så har inga tips hur man skall lyckas bli mindre nervös tyvärr. Uppkörning var det värsta jag varit med om! Fixade uppkörningen på tredje försöket..kuggade två. Mkt nervernas fel tror jag..
Försök gå in i en annan roll, som att detta är vad du gör och alltid ha gjort! Tänk att DU ÄR BÄST, och gör någon slags andnings övning innan du gör upp, solhälsning typ
Lycka till, jag fick mitt körkort i tisdags (klarade de på andra försöket, körde allt privat)
Försök gå in i en annan roll, som att detta är vad du gör och alltid ha gjort! Tänk att DU ÄR BÄST, och gör någon slags andnings övning innan du gör upp, solhälsning typ
Lycka till, jag fick mitt körkort i tisdags (klarade de på andra försöket, körde allt privat)