Start > Körkortsforum > Halkbanan imorron!!!

Halkbanan imorron!!!

JohSme 2010-11-24 16:07 ! Citera #
Hoppas du hade det kul! Jag tyckte det var enormt roligt och på många sätt nödvändigt innan man ska ut i trafiken iallafall, men mest kul. ;) Nu har ju du redan haft det men kan berätta för er andra som ska ha det och är oroliga. Då jag hade det så förklarade personen som hade ansvar för oss där att det är två grupper som inte klarar halkbanan och dessa är oftast väldigt få, men det är dem som rent av leker och inte tar det på allvar, sladdar då inte läraren ser på osv och där till hör även de som inte gör som man säger, den andra gruppen är de som helt enkelt inte kan köra bil (oftast då privatister) och då godkänns de inte eftersom de helt enkelt inte kan hantera en bil. Så se till att inte tillhöra nån av dessa grupper och inte köra över nån så klarar ni det nog! ;)

//JohSme
Poisend 2010-11-25 19:37 ! Citera #
Halkan är superrolig och man har verkligen kul på banan. Den oro man har innan blir snabbt som bort blåst och man har jätte roligt och det är svårt att inte lyckas där... Skall du inte lyckas skall du antigen vara helt ny bakom ratten men lite körvana eller helt skita i vad läraren säger.... Jag gjorde den med min kompis och vi hade jätte roligt vi ville knappt gå där i från så roligt var de!!!!

Så oroa er inte de kommer gå jätte bra är jag nästan helt säker på :D

Lycka till och ha jätte roligt som vi hade :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
4
I dag 12:38
1
I går 10:18
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest