Äntligen! Nu klarade jag uppkörningen igår, det kan jag knappt förstå själv. Jag körde upp i halmstad där jag inte varit tidigare. Lite pepp till alla andra kämpande där ute!
Jag har kört allt privat med min pappa, jag kuggade första uppkörningen i ängelholm där jag kunde staden. Jag bokade ny uppkörning direkt och fick en tid en vecka senare i halmstad då.
När jag värmde upp innan uppkörningen med min handledare så gick allt FEL, körde fel, läste inte skyltar och la i ettrans växel i en rondell. USCH
När dagen var kommen var jag super nervös för att få göra en ny säkerhetskontroll (fick däcken sist) och det gick bra, jag behövde INTE göra en ny säkerhetskontroll då det momentet var godkänt (det är dock upp till inspektören).
Körningen gick bra! Och trots små fel här och där inklusive ett motorstopp så gick det vägen!
Min kompis som tog körkort för 3 månader sedan körde upp 5 gånger och körde bra men blev kuggad pga att hon kollade alla lamor separat... what.. SÅ bara kör på allihopa och lycka till