Start > Körkortsforum > Utbildningskontroll(lilla uppk…

Utbildningskontroll(lilla uppkörningen)

Gäst 2016-10-21 12:55 ! Citera #
Hej

undrar hur funkar det med utbildningskontroll? körskolan har bokat tid snart är lite nervös pga det är nån annan körlärare

och om man blir godkänt på utbildningskontroll bokar körskolan direkt uppkörning?
Gäst 2016-10-21 13:22 ! Citera #
Den lilla uppkörningen gå till på exakt samma sett som om det vore den riktiga uppkörningen.
Den trafikledare som du kommer få med dig kommer bara ge dig instruktioner om du ska svänga höger/vänster eller bara fortsätta köra rakt fram, dom kan även ge dig en uppgift som att du ska följa en vis väg fram till en viss korsning, och därefter byta väg. Allt för att se så du kan läsa av och följa skyltarna.

Om du klarar den lilla uppkörningen så är du väldigt nära att bli bokad till den riktiga uppkörningen.
Jag hade min lilla uppkörning bara någon vecka innan trafikskolan boka mina bägge prov.

Lycka till!

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I dag 05:45
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov