Start > Körkortsforum > Anvisning

Anvisning

S 2016-10-17 17:03 ! Citera #
Ni som körde upp
Gav inspektören tydliga anvisningar mot mål???
Gäst 2016-10-17 18:55 ! Citera #
Min sa bara höger och vänster. Jag behövde inte hålla reda på något själv liksom förutom hastighet och vilken fil jag skulle ligga i.
Gäst 2016-10-17 21:48 ! Citera #
Innan min uppkörning startade förklarade inspektören hur uppkörningen skulle gå till å vad denne tittar på osv.. Bl.a. Just att denne i god tid uppger var jag ska köra å om jag skal svänga av vid en viss plats eller gata..
Merci 2016-10-17 22:14 ! Citera #
Inspektörens anvisningar är väldigt tydliga, du kommer att se. Du ska bara hålla fokus på körningen och runt om dig. :)
Gäst 2016-10-17 22:36 ! Citera #
Det var hur tydligt som helst (Y) Klarade på första
Gäst 2016-10-18 09:05 ! Citera #
Jaa t.ex. i rondellen åk rakt fram, kör mot stockholm, kör mot hökarängen. Jag fick kolla mycket skyltar!
S 2016-10-18 09:52 ! Citera #
Tack för alla bra tips
S 2016-10-18 10:10 ! Citera #
Jag hade körlektion igår på körskolan.o det gick så där.missade skyltar...jag tyckte att min körlärare gav anvisningar för sent jag hade svårt att fatta beslut för att det var en kort sträcka sen trafikljus.(mitt fel måste lära mig läsa skyltar o fatta beslut.körläraren vill att jag kör mera självständig).vi åkte runt inne stan..rörigt men gick bra jag är van nu mera med stadstrafik

Jag har kommit så här långt hade mycket svårt i början.(ingen privathandledare)
Vill förtsätta..satsat pengar tid tårar stress o massa annat...kämpar tills jag har körkort..
Gäst 2016-10-19 04:39 ! Citera #
Ha som vana att alltid kolla på skyltar även om din körlärare bara säger höger eller vänster osv. Läs på om hur du kollar skyltar, vad du gör sedan och åk ut och kör privat om det går.
Det kommer att gå tillslut, jag hade problem i början att få in det och behövde ett par lektioner till det.
På min uppkörning sa inspektören till ganska långt i förväg så det var inga problem då :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov