Start > Körkortsforum > Nervositet

Nervositet

Gäst 2016-10-16 20:56 ! Citera #
Hur blir ni av med er nervositet? ska köra upp snart men inspektören skrämmer mig
Gäst 2016-10-16 21:51 ! Citera #
Detta kanske hjälper: De flesta som kör upp är nervösa. Inspektörer är vana vid att träffa många nervösa aspiranter varje dag. De brukar för övrigt vara väldigt trevliga och förstående.
Gäst 2016-10-16 22:59 ! Citera #
Vill också veta! Har uppkörning nu på torsdag och har riktig ångest ????
Gäst 2016-10-17 05:59 ! Citera #
Jag lyckades aldrig bli av med min nervositet. Tog körkortet på tredje försöket. Var kanske lite mindre nervös den gången. Men fan, det var helt sjukt vad nervös man var inför varje uppkörning!
Gäst 2016-10-17 07:59 ! Citera #
Detta är sjukt hur en nervositet kan förstöra för en 8-)
Gäst 2016-10-18 07:54 ! Citera #
Jag kunde knappt äta dagarna innan min uppkörning och var så sjukt nervös.
Men allting släppte när jag satte mig i bilen. Kände ingen nervositet alls! Det var bara som en vanlig biltur. Är vanligtvis inte nervös när jag sitter bakom ratten så varför skulle jag vara det nu.. tyckte teoriprovet var mer skrämmande.
coco 2016-10-18 11:19 ! Citera #
Säg att du är jätte nervös till inspektören. Det kanske känns bättre efter du sagt det högt.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov