Uppkörning Nynäshamn
Hej!
Jag blev kuggad i tisdags i Farsta, pga att jag körde för sakta på en påfart, men ska köra upp i Nynäshamn på onsdag. Har någon tips på hur jag kan klara uppkörningen? Är det svåra vägar i Nynäshamn? Vad är det för bilar dom har där?
Hej Gäast Själv kördae upp daen 12e i Nynäshamn. Kuggadae på grunda av att hadae inte bra risk bedömning, samt missade avfart .annars var det bra, kördae volva lite annorlunda från andra bilar jag övningkörde på,hadae 6 växlar.Jag tycker att om du tar det lungt och kolla extra noga på speglarna och var försiktigt i backning och neda eller motlutning att bilar inte rullar för fort. Lycka till. Tipsa mig om din uppkörning i Farsta för att jag har daär nästa gång.
Tjena och tack för ditt svar! Ska försöka tänka på det när jag kör upp.
I Farsta så körde jag också en volvo med 6 växlar. På säkerhetskontrollen så fick jag öppna motorhuven och peka ut alla vätskor som finns. Sedan fick jag köra till olika områden, hon sa att jag skulle följa skyltarna. Jag fick backa runt ett gatuhörn, och sedan när jag skulle köra ut på motorvägen så körde jag för sakta tyckte hon, så hon kuggade mig tyvärr.
Lycka till i Farsta! Var inte för feg med att gasa haha, då det var det jag blev kuggad på och inget annat.
Tack, jag fick tid i nynäshamn igen istället för Farsta. Lycka till!
Senaste foruminläggen
Rubrik