Start > Körkortsforum > Hur höga resultat har du inför…

Hur höga resultat har du inför teoritestet ELEVCENTRALEN

ellen98 2016-10-12 23:16 ! Citera #
Hej alla nervösa och glada! Nästa tisdag den 18/10 ska jag köra och skriva upp i ängelholm. Jag är sönderstressad men hoppas att jag åtminstone klarar teorin första gången (helst båda såklart). Mina resultat på elevcentralen är alltid mellan 66-70, HUR MYCKET HADE NI?

Och vad är era topp 3 TIPS på teorin och uppkörning.

Om någon vet här inne vilka förslagsvise rundor man kör i ängelholm så uppskattas det, jag har hört att man kör bakvägen ut från maxi och eventuellt till flygplatsen?? :)
Diesel 2016-10-13 08:45 ! Citera #
Jag hade alla rätt dom 3 sista proven innan huvudprovet, det ända tipset är väl att utnyttja tiden, ibland kan frågorna vara självklara men när man tex kollar på bilden så är de en skymd skylt. Fick 58 rätt på provet
Gäst 2016-10-13 19:29 ! Citera #
Fick allt från 60-65 på elevcentralen,läste boken en gång noga och fick 60 på teorin.
E 2016-10-13 19:49 ! Citera #
Skriver provet om några veckor. Jag brukar få runt 60-69, har ingen bok. Övar bara via Elevcentralen. Försöker verkligen förstå teorin bakom varje fråga. Har pluggat i flera månader och gjort många många test. Hoppas på att det räcker. Det jag tycker är svårt är alla uträkningar ex. Hur lång blir bromssträckan och sånt.

Jag tror på att om man försöker förstå teorin bakom varje fråga. Hur? Varför? När? Vart ? så tror jag inte det spelar någon roll om man pluggar via Elevcentralen eller på annat sätt. Alla lär sig ändå olika.

Nu får man bara hoppas att man klarar provet och slipper skriva om det. Men om man inte klarar det, då får man bara kämpa vidare.

Lycka till alla !
Stina 2016-10-13 21:26 ! Citera #
Hej.
Jag var också jätte nervös för teorin. Gjorde den idag och fick 61p. Jag låg mellan 60-68 på STR:s prov. Jag tror absolut du fixar det! Frågorna liknar STR frågorna.

Lycka till!
Gäst 2016-10-13 21:44 ! Citera #
Stina 2016-10-13
Hej.
Jag var också jätte nervös för teorin. Gjorde den idag och fick 61p. Jag låg mellan 60-68 på STR:s prov. Jag tror absolut du fixar det! Frågorna liknar STR frågorna.

Lycka till!
Upplevde du att det var flera av svarsalternativen till en fråga hade kunnat vara rätt ?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov