Start > Körkortsforum > Korkortonline.se bra?

Korkortonline.se bra?

Mariatorget 2014-04-23 22:09 ! Citera #
Jag har provat alla program (även de man betalar för) och kuggat varje gång med ca 45-49 poäng. Jag gav helt och hållet upp i flera månader o sedan använde jag körkortonline i 6 dagar och klarade skrivningen med 59 poäng. Dessa frågor är definitivt lika krångliga och svåra som det riktiga provet och alla delar som kommer på provet finns i varsitt kapitel så man kan träna på just de man tycker är svårt. Tveka inte! Köp och klara provet!
Jarmo 2014-05-20 18:02 ! Citera #
Allt som behövs finns i teoriböckerna. Att sitta och nöta frågor och svar på nätet, som här på sidan, eller via appar ger bara ytinlärning.
Jossan-88 2014-05-20 20:34 ! Citera #
Jarmo
Allt som behövs finns i teoriböckerna. Att sitta och nöta frågor och svar på nätet, som här på sidan, eller via appar ger bara ytinlärning.

Det där är ju bara struntprat!!!
Spelar väl ingen roll om man läser här på sidan eller läser i körkortsboken?
Och alla lär sig på olika sätt, så jag tycker att den sida är ypperligt bra..
Ytinlärning har absolut inget med och göra om man läser här eller i boken, det gäller bara om man lär sig vissa svar utantill utan att förstå innebörden med den. Och det kan även hända om man läser en teoribok, eller hur?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov