Start > Körkortsforum > Teoriprov 18/10

Teoriprov 18/10

Ellen98 2016-10-11 09:28 ! Citera #
Hej! Nu är det en vecka kvar till uppskrivning (och körning), är det fler som ska göra de om cirka en vecka? Jag har pluggat på elevcentralen och får mellan 67/70 - 70/70 på mina prov som jag gör där. Hur ligger ni till med proven, och har ni pluggat på andra ställen också? :o
Katten harten 2016-10-11 11:39 ! Citera #
Jag låg faktiskt på 63-67 på elevcentralen, de sista dagarna fick jag tillome 58-59.
Läste igenom boken på sändagen, igår hade jag teoriprovet och fick 60!
Du grejar det!
Zac 2016-10-18 16:10 ! Citera #
Hur gick det Ellen?
ellen98 2016-10-18 16:39 ! Citera #
Hej, det gick bra! Klarade kunskapsestet idag på första försöket! Jag fick 54p i resultat vilket är 2p över godkänt.. hehe. Jag gick igenom alla frågor och kom fram till att jag var osäker på 10 stycken och antog därför att !Jag kommer bli godkänd”, tryckte rätta och fick en grön symbol där det stod GODKÄND, så glad :)

Jag fick en fråga som jag tyckte var klurig där och då som löd; ” Vilken är den viktigaste och som räddar flest liv?” Alternativen var många men jag valde mellan airbag och säkerhetsbälte. Jag valde säkerhetsbälte då det i första hand räddar liv, om man inte har bilbälte kan airbagen bli livsfarlig och döda istället för att rädda, right.

Kuggade dock körningen men vafan, det är bara att boka en ny tid och försöka tills det går! :)

Sammanfattat: Det gick bra och jag har halva körkortet :)
Gäst 2016-10-18 23:42 ! Citera #
ellen98 2016-10-18
Hej, det gick bra! Klarade kunskapsestet idag på första försöket! Jag fick 54p i resultat vilket är 2p över godkänt.. hehe. Jag gick igenom alla frågor och kom fram till att jag var osäker på 10 stycken och antog därför att !Jag kommer bli godkänd”, tryckte rätta och fick en grön symbol där det stod GODKÄND, så glad :)

Jag fick en fråga som jag tyckte var klurig där och då som löd; ” Vilken är den viktigaste och som räddar flest liv?” Alternativen var många men jag valde mellan airbag och säkerhetsbälte. Jag valde säkerhetsbälte då det i första hand räddar liv, om man inte har bilbälte kan airbagen bli livsfarlig och döda istället för att rädda, right.

Kuggade dock körningen men vafan, det är bara att boka en ny tid och försöka tills det går! :)

Sammanfattat: Det gick bra och jag har halva körkortet :)
Grattis till teorin! Får man fråga vad du kuggade på?
Klarade teorin förra veckan och har uppkörning nu på tors.. är så äckligt mervös :-) hahaa

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 00:49
6
2024-05-19 23:30
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest