Start > Körkortsforum > Hjälp med tips för att plugga,…

Hjälp med tips för att plugga, eller göra det roligare

Kristian 2009-11-06 00:22 ! Citera #
Hallå!
Uppkörning avklarad efter andra försöket, första körde jag för fort.. men till min mindre starka sida. TEORI, boken är inget jag gillar men jag läser och gör en hel del övningar hemma just nu.
Första gången på teoriprovet såg jag mer som en ”prövning” hade inte läst något innan och inga teori lektioner på skolan, då fick jag 49p, och kände även att jag gjorde några slarv fel, men andra gången fick jag 45! och då blev jag besviken och rädd för att inte klara teorin inom 2 månader.
Har ni något bra sätt att plugga på?
Pogram ? Dock har jag förnärvarande inga pengar att lägga ut på Bonniers Trafikskola, men har laddat ner det men vet inte riktigt hur man crackar osv, hade vart toppen om någon kunde hjälpa mig! :lol:
typengan 2009-11-07 16:19 ! Citera #
Kanske inte så smart att prata om illegal nedladdning på ett öppet forum, och det är inget jag tänker hjälpa dig med.

På alla trafikskolor kan man köpa hem prov som är ungefär likadana som det prov du får på Vägverket. Det är inte samma frågor, men frågorna ligger på samma kunskapsnivå! Ett prov kostar 5-10kr.
Gäst 2009-11-07 18:29 ! Citera #
KÖRKORTONLINE är superbra- skaffa det och sedan är det bara att träna så mycket som möjligt tills det sitter- har bevis på min kompis som fixade teorin utan problem
marriii88 2009-11-11 11:42 ! Citera #
Skriv diverse inlägg här på forumet under en dag eller svara på något som redan finns.. så har du ju 800 frågor att plugga på med bilder och liknande. typ som bonniers!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 14:36
2
I dag 10:55
5
I dag 09:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo