Start > Körkortsforum > Ändra till körskolansbil?

Ändra till körskolansbil?

Josse 2016-09-20 21:17 ! Citera #
Bokat tid med trafikverkets bil och nu fått reda på att jag ej får ändra den om jag inte bokar in en ny tid. Dvs måste använda deras...

Om jag inte åker dit med skolans bil och talar om för inspektören att jag vill köra deras. Det var ok tydligen?

Men skulle ändå betala den vanliga summan för trafikverkets med vilket inte gör något.

Men vad säger ni? Så jag inte kommer dit och det ej stämmer....
Får man föra så?
Josse 2016-09-20 21:18 ! Citera #
Köra i trafikskolans bil alltså...
Förarprövaren 2016-09-20 22:42 ! Citera #
Josse 2016-09-20
Bokat tid med trafikverkets bil och nu fått reda på att jag ej får ändra den om jag inte bokar in en ny tid. Dvs måste använda deras...

Om jag inte åker dit med skolans bil och talar om för inspektören att jag vill köra deras. Det var ok tydligen?

Men skulle ändå betala den vanliga summan för trafikverkets med vilket inte gör något.

Får man föra så?
Ja det är helt okej att dyka upp med trafikskolans bil även om du bokat körprov med Trafikverkets bil. Men som du själv skriver får du betala för Trafikverkets bil även om du inte kör den.
http://uppkorningblog.com
Sasha 2016-09-21 12:23 ! Citera #
Josse 2016-09-20

Får man föra så?
Du får komma med din bilskola bil, men som du skrev själv du måste betala för tradikveekets bil ändå.
Gäst 2016-09-21 16:12 ! Citera #
Måste du inte betala för båda bilarna då..? Både trafikverkets + körskolans.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov