Start > Körkortsforum > Kuggad för en lite löjlig grej…

Kuggad för en lite löjlig grej?

Gäst 2016-09-14 22:52 ! Citera #
Körde perfekt, allting var perfekt. Förutom att jag körde 11-12km/h vid ett område som hade gångfartsskylten. alltså 7km/h.

Hon kugga mig pga det, fyfan vad löjligt. Har fått reda från flera av mina kompisar att just denna inspektör kuggar oavsett vad om man är en med invandrar bakgrund...
Gäst 2016-09-15 00:50 ! Citera #
Verkar som att du inte ens hur man krypkör och det är nog du som uppfattar väldigt fel som en apa, inte inspektören.
Piraten 2016-09-15 06:02 ! Citera #
Gäst 2016-09-14
Körde perfekt, allting var perfekt. Förutom att jag körde 11-12km/h vid ett område som hade gångfartsskylten. alltså 7km/h.

Hon kugga mig pga det, fyfan vad löjligt. Har fått reda från flera av mina kompisar att just denna inspektör kuggar oavsett vad om man är en med invandrar bakgrund...
Du visar klart att du inte är riskmedveten, då du kör för fort!

Att tro att du inte ska bli kuggad för det, är ytterligare tecken på att du inte är redo för körkort!

Lägg energi på bli bättre förare än skylla på andra för dina misstag!
m 2016-09-15 07:14 ! Citera #
Driver du?!? Just i ett sådant område ska du köra extra försiktigt! 7km/tim är typ MAX!
Gäst 2016-09-15 07:52 ! Citera #
Skyll inte ifrån dig. Du gjorde fel, det har du till och med erkänt, då är det helt korrekt att bli kuggad. Följ regler nästa gång.
Gäst 1 2016-09-15 13:03 ! Citera #
Regler är till för att följas, och du bröt dom, alltså vart du kuggad på helt rätt saker!!
Du är inte redo att ha körkort ännu!
Gäst 2016-09-16 13:09 ! Citera #
Gäst 2016-09-14

Ytinlärning.
Gäst 2016-09-16 23:00 ! Citera #
Super viktigt att köra Max 5-7 km på gågatan!!!! Lägg i ettans växel och släpp gasen nästa gång, så driver bilen själv och du kan sitta å vara bromsbredd om någon fotgängare trampar snett framför ditt fordon.

Det är skäl för kuggning må jag säga om du körde fortare... Gör om gör rätt, bättre lycka nästa gång. Men kom ihåg,, du kommer aldrig köra fortare på gågator framöver ...

Lycka till !!!!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo