Start > Körkortsforum > Trafikverkets bilar

Trafikverkets bilar

Gäst 2016-09-13 08:35 ! Citera #
Allan 2016-09-12
De som kör om folk på motorvägen vill bara flasha sin bil och har en dold agenda att de vann en duell genom att köra om mig. Tror ni inte jag vet det eller? Aldrig att ngn ska omköra mig och på så sätt förnedra mig
Måste tyvärr instämma med Piraten. Om du tänker på detta sätt kommer du aldrig att få körkort.

Du måste jobba bort det där tankesättet. Ibland kan det vara sant det du skriver men att du ens bryr dig om sådana fånar som åker för att visa upp sina fina bilar säger mycket om dig.
Gäst 2016-09-13 10:06 ! Citera #
Det spelar ingen roll vilken bil man har när man kör på motorvägen, det finns alltid någon som kommer köra fortare än dig. Och eftersom man bara får köra 110 km/h på motorvägen (120 km/h på vissa ställen) så kommer du bli omkörd en jäkla massa gånger om du nu vill klara din uppkörning..
Gäst 2016-09-13 12:51 ! Citera #
Bra tänkt. Litet tips: man kan få pluspoäng om man försöker preja ner de som kör om i diket, eller (ännu bättre) vajern eller diket i mitten. Kör hårt!
Gäst 2016-09-13 14:38 ! Citera #
Men herregud people, ni fattar väl att ”Allan” är ett troll. Allan-ballan, till och med namnet skriker troll. Fånigt att svara seriöst på trollens frågor.
Allan 2016-09-13 17:53 ! Citera #
Jävla skit kärring kugga mig i jakobsberg, akta er för en gammal tant som inspektör där. Hon sa jag inte samspela med andra trafikanter och olämplig omkörning av lgf fordon på landsväg. Trafikverket borde inte ha 80 åriga tanter som inspektörer hon var helt jävla konstig
Piraten 2016-09-13 19:43 ! Citera #
Allan 2016-09-13
Jävla skit kärring kugga mig i jakobsberg, akta er för en gammal tant som inspektör där. Hon sa jag inte samspela med andra trafikanter och olämplig omkörning av lgf fordon på landsväg. Trafikverket borde inte ha 80 åriga tanter som inspektörer hon var helt jävla konstig
Duktig inspektör :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest