Körkortonline > Körkortsforum > Trafikverkets bilar
Trafikverkets bilar
Sho! Jag undrar om ni vet hur snabba trafikverkets bilar är. Jag har uppkörning snart och oroar mig över att bli omkörd på motorvägen och bli förnedrad. Heder står på spel om ni förstår asså.
Tack för svaren
Gäst: jag uppfattar omkörning på motorväg som en utmaning och vill inte förlora
Gäst: jag uppfattar omkörning på motorväg som en utmaning och vill inte förlora
Allan 2016-09-12
Tack för svarenGäst: jag uppfattar omkörning på motorväg som en utmaning och vill inte förlora
Om du uppfattar trafiken som en utmaning, vill undvika förnedring och vill skydda din heder kommer du aldrig bli godkänd av en inspektör. Denna typ av prestigetänk är inte förenligt med en säker bilförares tankesätt.
Jag hoppas för din skull att du överdriver för annars låter du som en säkerhetsrisk och någon jag inte skulle vilja möta i trafiken.
Jag hoppas för din skull att du överdriver för annars låter du som en säkerhetsrisk och någon jag inte skulle vilja möta i trafiken.
Allan2 2016-09-12
Jag är dödsseriös. Jag vill inte bli förnedrad.
De som kör om folk på motorvägen vill bara flasha sin bil och har en dold agenda att de vann en duell genom att köra om mig. Tror ni inte jag vet det eller? Aldrig att ngn ska omköra mig och på så sätt förnedra mig
Allan 2016-09-12
De som kör om folk på motorvägen vill bara flasha sin bil och har en dold agenda att de vann en duell genom att köra om mig. Tror ni inte jag vet det eller? Aldrig att ngn ska omköra mig och på så sätt förnedra mig
Du lär inte få körkort med den åsikten
Senaste foruminläggen
Rubrik