Start > Körkortsforum > Uppkörning i Södertälje imorgo…

Uppkörning i Södertälje imorgon!

Gäst 2016-09-11 17:43 ! Citera #
Lite nervöst inför uppkörning i Södertälje imorgon! Hoppas jag klarar den på en gång! Wish me luck! :D
Gäst 2016-09-11 17:56 ! Citera #
Lycka till. Oavsett hur förberedd du är så tjänar du alltid på att ta det lugnt och tänka till innan du handlar. Gör inget impulsivt.
Gäst 2016-09-12 09:57 ! Citera #
Gäst 2016-09-11
Lycka till. Oavsett hur förberedd du är så tjänar du alltid på att ta det lugnt och tänka till innan du handlar. Gör inget impulsivt.
Man ska väl aldrig vara impulsiv i trafiken?
Det gäller ju att visa att man kan planera sin körning och ha en bra rytm med sina medtrafikanter..

Lycka till trådskaparen, hoppas du grejar det!!
Gäst 2016-09-12 10:26 ! Citera #
Gäst 2016-09-12
Man ska väl aldrig vara impulsiv i trafiken?
Det gäller ju att visa att man kan planera sin körning och ha en bra rytm med sina medtrafikanter..

Lycka till trådskaparen, hoppas du grejar det!!
Självklart inte, det var därför jag sa det.

Om man hamnar i ovana situationer är det enkelt att göra något impulsivt, därav ska man tänka till ibland snarare än handla hastigt.
Gäst 2016-09-12 14:37 ! Citera #
Tack för alla tips! Kom precis hem från uppkörningen. Klarade provet utan problem 8-) ! Jag fick Tobias som inspektör och vi körde motorvägen mot Stockholm/Södertälje N.
Mitt tips till er som ska köra upp är att ta det lugnt och vara bestämd! Det var två lastbilar körde framför mig i min fil på motorväg, då gäller det att vara bestämd och köra om! Man ska ha koll på sin omgivning självklart! :D
Gäst 2016-09-12 18:11 ! Citera #
Gäst 2016-09-12
Tack för alla tips! Kom precis hem från uppkörningen. Klarade provet utan problem 8-) ! Jag fick Tobias som inspektör och vi körde motorvägen mot Stockholm/Södertälje N.
Mitt tips till er som ska köra upp är att ta det lugnt och vara bestämd! Det var två lastbilar körde framför mig i min fil på motorväg, då gäller det att vara bestämd och köra om! Man ska ha koll på sin omgivning självklart! :D
Hej,

Var det svårt att köra upp i Södertälje? Mycket trafik och sånt?
Gäst 2016-09-13 09:44 ! Citera #
Gäst 2016-09-12
Hej,

Var det svårt att köra upp i Södertälje? Mycket trafik och sånt?
Herregud!
Om du är orolig för trafiken så är du inte redo för körkort!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
4
I dag 20:21
5
I dag 15:11
1
I dag 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest