God morgon!
Efter att ha varit aktiv ett tag på detta forum, ett utmärkt sådant, börjar jag fundera på vem du som är aktiv här ska lyssna på. Många är de som kommenterar och som talar om hur det ska vara eller hur du ska göra för att lyckas väl på körprovet, men vad har de för kompetens egentligen? Det finns många självutnämnda experter som vet allt men som saknar formell kompetens. Tänk på att alla svar du får kanske inte grundar sig på hur det faktiskt är utan på bara vad hen tycker.
När jag skriver så här betyder det inte att allt som skrivs är felaktigt, men det finns många som bara har åsikter utan uppbackning av vare sig objektiv kunskap eller personlig erfarenhet. Vill du ta del av någons kunskap inom området uppkörning så läsa mina inlägg. Jag är utbildad trafikinspektör och har arbetat inom Förarprov (vissa hävdar att min erfarenhet är för liten för att jag ska få använda den, men det är mest avundsjuka tror jag) utan att själva kunna visa upp större kompetens än jag. Läs också min blogg. Där skriver jag om alla delar av körprovet samt andra saker som har med din förberedelse inför det att göra. Inte smyger jag med min identitet heller . Allt du behöver veta om vem jag är finns att läsa på bloggen.
Vi ses här och på bloggen!
http://uppkorningblog.com