Till er med Körkort : vad var svårast för dig?
Teoriprovet eller uppkörningen ?
Är uppkörningen så läskig som man föreställer sig. Vad gjorde du för fel men ändå fick Godkänt ?
Teorin och uppkörningen var rätt lika.
Var väldigt nervös innan uppkörningen men kan inte minnas att jag var nervös under själva körningen.
Jag missade en skylt så jag körde i 50 på 70 väg innan läraren sa till.
Klarade både uppkörning och teori på första försöket.
Var väldigt nervös inför båda men eftersom jag hade pluggat massor och lärt mig hur man kör och alla regler blev båda lika lätta. Var bara att visa upp det du lärt dig.
Var mest nervös inför teoriprovet, men speciellt svårt tycker jag inte nått av proven var
Jag var mer nervös inför teorin än för uppkörningen. Väl på plats tyckte jag inte att något av det var svårt. För mig var det svåraste de 3-4 första körlektionerna då jag skulle vänja mig vid att verkligen lita på min körskollärare. Ett annat problem var språket eftersom vi inte hade samma modersmål - jag förstod honom men han förstod inte ett ord av vad jag sa, i början.
Jag var mest nervös inför teorin..trodde aldrig jag skulle klara den! Men det gjorde jag. Gick därifrån med ett stort leende från ett öra till ett annat.
Sen kom uppkörning..jag trodde inte jag skulle vara så nervös. Men väl i väntrummet kändes det som man skulle DÖ av nervositet.
Typ som inför en operation eller nåt.. Kuggade såklart.
Uppkörning 2..inte lika nervös som första. Men ändå hyfsat nervös. Kuggade..(på smågrejjer denna gång).
Två kuggningar resulterade i en stress. En stress över att pengarna bara rinner iväg, att man inte skulle hinna få en ny tid innan tiden för att få göra om teoriprovet var där osv..
Uppkörning 3. I nailed it!!
Var inte speciellt nervös, men klart..lite ändå! Ville verkligen fixa uppkörningen. Och blev så otroligt lättad när jag gjorde det.
Så jag tycker att det ”svåraste” var att ha nerverna inför uppkörning, stressen med att kugga, och pressen inför att klara det nästa gång..
Senaste foruminläggen
Rubrik