Start > Körkortsforum > Teoriprov - Hur går det till?

Teoriprov - Hur går det till?

Kille 2016-08-21 23:52 ! Citera #
Hej alla!

Imorgon har jag teoriprovet och jag undrar bara hur det går till? jag fick en lapp om att när man kommer till trafikverket så ska man först anmäla sig.

Men när jag kollade på trafikverkets youtubeklipp om hur det går till så sa dem inget om att man först ska anmäla sig.

Samt hur går fotografering till? Går jag bara fram till receptionisten och säger var ska jag fotografera mig så visar han/hon vägen?

Uppskattar ett snabbt svar för jag ska snart lägga mig :D :D
Gäst 2016-08-22 03:10 ! Citera #
Nej, de har inte med det i sitt YT-klipp, för att det är ju rätt självklart att du måste anmäla dig. Går du till en läkare och sätter dig i receptionen utan att anmäla dig? :P

Innan provet så kommer du få ta foto och skriva under ditt namn, denna namnteckning är den som kommer hamna på ditt körkort. (Du kan skriva under flera gånger om du inte är nöjd.)

Efter det så kommer ni att bli inledda till ett rum där ni kommer få slå er ner vid en dator, ni kommer förmodligen bli ombedda till att stänga av era mobiltelefoner och sedan är det bara att ta på sig hörlurarna och köra. När du är klar så säger du det till hon/han som är med er i rummet och så är du klar.


När du sedan gör uppkörningen så kommer inspektören till att ha en surfplatta med sig där han kommer till att visa dig DITT egna körkort, med ditt foto samt namnteckning! (Förr i tiden hade de redan körkortet klart att ge ut på plats.)
Gäst 2023-11-01 16:28 ! Citera #
Några år efter här haha. Men vad är det för hörlurar, är det för att det ska vara helt tyst?
gäst 2023-11-02 01:04 ! Citera #
Nej så du kan lyssna på frågorna
Gäst 2023-11-03 23:09 ! Citera #
Har snart teoriprovet, kan ni tips mig?
Gäst 2023-11-04 22:38 ! Citera #
Gäst 2023-11-03
Har snart teoriprovet, kan ni tips mig?
Ja, läs på och lär dig allt.
Du kommer ha nytta av dina kunskaper resten av livet.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 20:01
5
I går 18:59
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov