Start > Körkortsforum > Riktigt kul att många har fått…

Riktigt kul att många har fått körkort nyligen

Gäst 2016-08-19 22:37 ! Citera #
Jag läser forumet och tycker det är kul att läsa många har körkortet. Jag har haft det i några dagar och underbar känsla att köra på egen hand:).

Ni andra som inte har fått det ska fortsätta kämpa och slutligen får ni det också!
kämpar! 2016-08-20 13:04 ! Citera #
Jag har kuggat på teorin och klarat uppkörning... Jag ser fram emot! Jag vill få samma känsla... Tack! :) :D
Gäst 2016-08-20 13:51 ! Citera #
kämpar! 2016-08-20
Jag har kuggat på teorin och klarat uppkörning... Jag ser fram emot! Jag vill få samma känsla... Tack! :) :D
Vad fick du på teorin. Har du pluggat via elevcentralen? Vad upplevde du var svårast?
Gäst 2016-08-20 14:36 ! Citera #
Om du kämpar och ge fan på att klara av teorin kan du känna känslan. Det är en skön känsla att sätta på radion sen bara köra iväg.
Gäst 2016-09-01 16:53 ! Citera #
Klarade de igår, sjukt gött! första försöket på båda proven, inspektören jag hade var sjukt go 8-)
Gäst 2016-09-04 10:19 ! Citera #
Det var jag som startade tråden. Gott att höra att du klarade det och till resterande kämpa på så kommer det gå!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo