Start > Körkortsforum > Körkortonline eller Elevcentra…

Körkortonline eller Elevcentralen?

Olle 2016-08-18 17:44 ! Citera #
Hej alla

Har provet om om några dagar och undrar vad som är bäst Körkortonline eller Elevcentralen?.

Jag har bara kört med körkortonline hittills men fick låna ett elevcentral konto av en kompis och testade ett prov.

Vilken sida har närmaste frågorna till teoriprovet?, av egen erfarenhet så är elevcentral frågorna svårare än de vi har här på körkortonline. Vad skulle ni rekommendera?

Tack
Gäst 2016-08-18 19:11 ! Citera #
Körkortonline och elevcentralen har väldigt lika frågor, fast det finns en viss skillnad. Har gjort all frågorna här på körkortonline.se flera gånger och ~20 test på elevcentralen och märkte att jag hade missat en del saker när jag gjorde testen på elevcentralen. Så kör med båda!
Gäst 2016-08-18 20:10 ! Citera #
Jag övar bara på Elevcentralen och hoppas på att det ska räcka. Gör alla frågor, alltså även osedda frågor, vägmärken och svåraste frågorna. Jag gör ett antal tester där ca varannan dag. Och jag brukar få runt 58 - 67 rätt. Har pluggat såhär i tre månader nu. Har klarat alla tester. Men fortsätter att plugga mer för att verkligen förstå och lära mig. Har alltid haft svårt med inlärning så därför vill jag känna mig så säker som möjligt. Känns viktigt att verkligen lära mig teorin eftersom det är en investering och kunskap för livet.
Olle 2016-08-18 20:13 ! Citera #
Gäst 2016-08-18
Jag övar bara på Elevcentralen och hoppas på att det ska räcka. Gör alla frågor, alltså även osedda frågor, vägmärken och svåraste frågorna. Jag gör ett antal tester där ca varannan dag. Och jag brukar få runt 58 - 67 rätt. Har pluggat såhär i tre månader nu. Har klarat alla tester. Men fortsätter att plugga mer för att verkligen förstå och lära mig. Har alltid haft svårt med inlärning så därför vill jag känna mig så säker som möjligt. Känns viktigt att verkligen lära mig teorin eftersom det är en investering och kunskap för livet.
Jag ligger på repetitions delen på elevcentralen får runt 58-61 :)

Har provet om några dagar
Gäst 2016-08-18 20:53 ! Citera #
Lycka till, är du nervös?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor