Kan någon se vad jag kuggade på?
Kan någon se vad jag failade på, på uppkörningen? Om det står det någonstans, alltså typ min körskolelärare?
Kuggade i tisdags och vill helst inte att någon ska veta då det var en sådan himla onödig grej..
Får inte läraren veta så kan han/hon inte hjälpa dig.
Man får ju protokollet skickat till sin mail... Oroa dig inte, det är nog omöjligt, såvida din lärare inte har åtkomst till din mail.
Om det var körskolan som bokade tiden åt dig så får de en kopia av ditt protokoll. Om du bokade tiden själv är det riktigt som övriga säger - det är bara du som får protokollet och ingen annan behöver veta nåt.
Det tror inte jag! Man måste ha bank id!
Det tror inte jag! Man måste ha bank id!
Har nyss kolat på trafikverket.se och fick använda mitt bank id
Alla kuggar av dumma anledningar, varför spelar det roll om någon känner till anledningen eller ej? Ta nya tag och kämpa för ett lyckat nästa körprov istället.
Här är du anonym så kan du inte berätta vad du kuggade på?
Låt mig berätta vad jag idag kuggade på: Körde mot RÖTT!!
Och det står jag för, jag gjorde det självklart inte med flit lol, hade bara en helvetes otur av att slarva o inte se trafikljuset vid trädet. Jag tar till mig all feedback jag fått och kommer köra på som tusan nu nästa vecka.
Är bara att ”förlåta” sig själv, dra lärdom av misstagen och sedan bara ta nya tag! F.ö var uppkörningen inte alls lika läskig som jag trodde :P
Senaste foruminläggen
Rubrik