Start > Körkortsforum > Någon som vet?

Någon som vet?

Gäst 2016-08-16 21:21 ! Citera #
Om jag vill svänga vänster på lansväg och det endast är bilar i motsatt riktning och inga i närheten bakom mig, kan jag stanna och vänta på att de i motsatta filen åkt förbi eller måste jag ändå åka och vända någonstans..?
Gäst 2016-08-16 21:28 ! Citera #
Gäst 2016-08-16
Om jag vill svänga vänster på lansväg och det endast är bilar i motsatt riktning och inga i närheten bakom mig, kan jag stanna och vänta på att de i motsatta filen åkt förbi eller måste jag ändå åka och vända någonstans..?
Du hör väll själv hur knasigt de låter :lol:

Har du inga bilar bakom dig är det ju bara att vänta in bilarna som kommer från motsatt riktning å sen tuta å köra när det är fritt 8-)
Gäst 2016-08-16 22:19 ! Citera #
Gäst 2016-08-16
Hahahaha... Men snälla?!?! :D :D :D

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest