Start > Körkortsforum > Uppkörning

Uppkörning

dudetten 2016-08-13 09:20 ! Citera #
Behöver lite pepp. Är så nervös inför min uppkörning nästa vecka.
Gäst 2016-08-13 11:44 ! Citera #
Det kommer gå bra om du själv känner att du kan köra bil.
Ett annat tips som jag kände var bra är att ifall din handledare(förälder eller körskolelärare) tycker att du kör bra, så kommer du klara uppkörningen om du kör som du gör när du kör med din handledare.
dudetten 2016-08-13 13:33 ! Citera #
Ja, körskolan tror det kommer gå bra, men jag tabbar mig när jag blir nervös. så jobbigt.
Gäst 2016-08-13 17:32 ! Citera #
Du är säkert bttre än vad jag är, så jag hade inte gjort det bättre själv :)
dudetten 2016-08-14 18:39 ! Citera #
Hoppas inte mina nerver förstör!
Gäst 2016-08-15 15:06 ! Citera #
Har uppkörning på torsdag, klarade teorin i fredag. Är också nervös. Min körskola tycker att jag är redo, men jag känner att jag eventuellt skulle behöva lite mer körtid för att bli mer bekväm. Men man får hoppas på det bästa.

Lycka till! :)
dudetten 2016-08-15 21:30 ! Citera #
Ja, likadant här faktiskt. har bara kört med körskolan då jag höll det hemligt för att överraska mina föräldrar. skulle egentligen varit bra att mängdtränat hemma. men som du sa, bara att hoppas på det bästa.

Jag kör upp på Onsdag!

Klarade min teori den 3/8 på första försöket. Var väldigt nervös dagarna innan teorin, men på själva provdagen så var jag rätt lugn. Hoppas på likadant nu ????
Gäst 2016-08-16 09:11 ! Citera #
dudetten 2016-08-15
Ja, likadant här faktiskt. har bara kört med körskolan då jag höll det hemligt för att överraska mina föräldrar. skulle egentligen varit bra att mängdtränat hemma. men som du sa, bara att hoppas på det bästa.

Jag kör upp på Onsdag!

Klarade min teori den 3/8 på första försöket. Var väldigt nervös dagarna innan teorin, men på själva provdagen så var jag rätt lugn. Hoppas på likadant nu ????
Jo, jag har också bara kört på skolan. Lycka till imorgon, det värsta som kan hända är ett nej och då är det bara att hoppa på det igen! Jag var förövrigt också väldigt nervös inför teorin men kände mig lugn efter ca. 10 frågor då jag kände mig väldigt säker på det :)
dudetten 2016-08-17 15:19 ! Citera #
Jag klarade det!!
påstart 2016-08-17 16:39 ! Citera #
Bra jobbat!

Senaste foruminläggen

Rubrik
9
I dag 09:24
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo