Start > Körkortsforum > Kuggade första uppkörningen

Kuggade första uppkörningen

gäst69 2016-08-12 19:38 ! Citera #
Hej de så att jag hade uppkörning idag och innan de så körde jag och min pappa runt i trafikverket sen till sist så åkte vi till min pappas företag medans vi var påväg ditt så var någon trafikverket inspektör också påväg till vårt företag. kortfattat medans vi var framme vid vår företag så stack trafikinspektören från bilen sedan kom han fram till mig och min pappa bara ’’sluta följ efter oss och vi ser sen på din uppkörning’’ så peka han på mig, helt enkelt så hota han mig att han skulle kugga mig på uppkörningen sen när jag hade min uppkörning så träffa min inspektör han och dom fick ögonkontakt dessutom gick dom ut tillsammans från arbetsrummet va borde jag göra?
gäst69 2016-08-12 19:42 ! Citera #
Dessutom så kuggade han mig på säkerhetskontrollen lixom seriöst wtf? de va att jag skulle kolla bromsarna jag tryckte ner bromsen flera gången utan att bilen var på sen starta jag bilen så gick den mjukt ner, sen kolla jag också handbromsen jag la växeln på r sen försökte jag backa då gick de inte så de betyder att bromsarna funkar ? förstår ej felet ?
Mrg 2016-08-12 20:50 ! Citera #
Tror du inte att det är irriterande för dom när dom försöker utföra sitt jobb och du stalkar dom? Å jag tror inte att det enda han fällde dig på var säkerhetskontrollen. Hade han velat fälla dig så hade han gjort det genom att sätta dig i jobbiga situationer
Gäst 2016-08-12 20:59 ! Citera #
Låter inte speciellt troligt detta..
För det första så vet väl inte hur du ser ut, så hur kunde ha veta att du är du?!?
Och för det andra så håller jag med föregående skrivare.. Ville ha kugga dig så hade han utsatt dig för svåra situationer.. Så detta luktar bullshit...
Gäst 2016-08-12 22:21 ! Citera #
Sådär kan man väl inte göra som inspektör?
Gäst 2016-08-12 22:43 ! Citera #
Det är praktiskt taget omöjligt att förstå TS inlägg??!
Gäst69 2016-08-13 07:21 ! Citera #
Jag vet att de låter otroligt ovärdigt men vad kan jag göra?
Gäst 4 2016-08-13 12:10 ! Citera #
Gäst69 2016-08-13
Jag vet att de låter otroligt ovärdigt men vad kan jag göra?
Du kan ju börja med att förklara lite bättre vad du menar..
Sedan håller jag med vad ”Gäst” skrev att det är helt omöjligt att din inspektör visste att just du var du.
Ni har väl inte träffats förut, så hur kunde han veta att du skulle göra en uppkörning???

Så nej, jag tror tyvärr inte på detta inlägget!!!

Senaste foruminläggen

Rubrik
9
I dag 09:24
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor