Start > Körkortsforum > En hand

En hand

Nick 2016-08-15 22:45 ! Citera #
Kr1z 2016-08-15
Jag kuggade uppkörningen idag fan också, som tur ringde ingen mig men det var en skiiit gammal äldre dam som körde jätte långsamt på vänsterfilen i E18 och jag körde om på högerfil och inspektören blev galen haha.
Hur tycker ni jag ska förbereda mig för nästa uppkörningen jag vet inte vad jag ska fokusera på.
Lite mer teori behövs kanske? Inga fler omkörningar i höger fil.
Gäst 2016-08-15 23:37 ! Citera #
Kr1z 2016-08-15
Jag kuggade uppkörningen idag fan också, som tur ringde ingen mig men det var en skiiit gammal äldre dam som körde jätte långsamt på vänsterfilen i E18 och jag körde om på högerfil och inspektören blev galen haha.
Hur tycker ni jag ska förbereda mig för nästa uppkörningen jag vet inte vad jag ska fokusera på.
Synd, lycka till nästa gång.

Men ärligt talat, du skämtar väl angående att tala i telefon under bilkörning? Det är mycket olämpligt.
Kr1z 2016-08-16 06:10 ! Citera #
Jag bara tänkte att en bra förare kan göra många saker samtidigt samt köra bil och då slog tanken mig om mobilen och därför undrade jag vad jag skulle göra i en sån situation. Min pappa pratar alltid i telefonen och kör bil har inspirerats lite
Gäst 2016-08-16 10:20 ! Citera #
https://korkortonline.se/teori/alkohol-rattfylla/
Scrolla ned en bit.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov