Körkortonline > Körkortsforum > Körde lite för fort
Körde lite för fort
På väg 70km/h körde 80km/h, missade fartkameran! va kommer o hända? jag tror inte att fartkameran blixtrade. Har körkortet på provtid. Bilen som jag körde var en annans bil, en bekant. jag e lite orolig att va kommer o hända??
Så länge den inte blixtra är det lugnt, och det märker man tydligt. Alla kameror är inte alltid på utan fungerar helt enkelt bara för att ”skrämma” föraren till att sänka farten
Om du körde för fort så kommer ägarens bil få hem en fortkörningsbot på ett visst belopp eftersom dom efter regnummret på bilen..
Och även om det var din bil så hade det inte ett skit med din prövotid, då måste du köra bra mycket fortare eller bryta mot en allvarlig trafikregel för att du ska bli av med ”körkortet”...
Och även om det var din bil så hade det inte ett skit med din prövotid, då måste du köra bra mycket fortare eller bryta mot en allvarlig trafikregel för att du ska bli av med ”körkortet”...
Gäst 2016-08-07
Om du körde för fort så kommer ägarens bil få hem en fortkörningsbot på ett visst belopp eftersom dom efter regnummret på bilen..Och även om det var din bil så hade det inte ett skit med din prövotid, då måste du köra bra mycket fortare eller bryta mot en allvarlig trafikregel för att du ska bli av med ”körkortet”...
Gäst 2016-08-13
Nej... kortet jämförs med körkort. Hittas ingen match så går det ut ett brev till bilens ägare att hen ska identifiera föraren. Vägrar hen så händer inte ett piss.
Senaste foruminläggen
Rubrik
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera