Start > Körkortsforum > Jag har löst det

Jag har löst det

Gäst 2016-08-04 16:44 ! Citera #
Jag kommer göra teorin tills jag klara det och sedan boka uppkörningen om det inte fixas innan tiden går ut.

Då kan jag fokusera på teorin och sedan bara göra uppkörningen när teorin är avklarad.

Så att det svåra klaras först!
Gäst 2016-08-05 00:42 ! Citera #
Du måste ju boka uppkörning samtidigt som du bokar teorin.
Gäst 2016-08-05 09:07 ! Citera #
Mamma ringde trafikverket och enligt henne kunde man fokuserar på teorin, och sedan boka uppkörningen när man hade avklarad teorin. Man behövde inte boka det samtidigt.
Gäst 2016-08-05 12:18 ! Citera #
Det låter jättekonstigt, jag har hört att om det är ens första uppkörning och första skrivning så måste bägge proven bokas samtidigt, sedan om man kuggar på den ena eller bägge så kan man boka dom för sig...
Gäst 2016-08-05 12:19 ! Citera #
Gäst 2016-08-05
Mamma ringde trafikverket och enligt henne kunde man fokuserar på teorin, och sedan boka uppkörningen när man hade avklarad teorin. Man behövde inte boka det samtidigt.
Stämmer. Dock kan du inte göra om teorin, ifall du kuggar, förrän du gjort uppkörningen.
InteSmart 2016-08-07 12:14 ! Citera #
Gäst 2016-08-05
Det är obegripligt. Omprov för behörighet B kan du endast boka när både kunskapsprovet och körprovet är genomfördas. att boka separat prov vare sig kunskaps/körarprov har jag aldrig hört.
Gäst 1 2016-08-07 13:29 ! Citera #
InteSmart 2016-08-07
Det är obegripligt. Omprov för behörighet B kan du endast boka när både kunskapsprovet och körprovet är genomfördas. att boka separat prov vare sig kunskaps/körarprov har jag aldrig hört.
Håller med, aldrig hört talas om nått liknande..
Det låter som om trådskaparens mamma har missuppfattat lite..
Gäst 2016-08-08 11:08 ! Citera #
Om vi nu säger att allt går galant, dvs. du klarar teorin och börjar satsa på det praktiska provet, då har du därefter två månader på dig att sätta uppkörningen. När jag bokade min första uppkörning fick jag vänta mer än en månad (sommar) för en ledig tid i Sollentuna. Så om du blir kuggad på första uppkörningen så KAN det bli stressigt med att hinna med övningskörning och fixa en ny tid (fastän de tar hänsyn till din situation).

Är nu inte säker på att jag förstått dig helt så ursäktar om jag missförstått :)
Gäst 2016-08-09 15:09 ! Citera #
Tack för informationen. Det låter som att det är svårt att hitta uppkörningstid.

Jag håller på att plugga teorin intensivt och fått motivationen igen till teorin.

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor