Hejsan

Gäst 2016-08-02 22:36 ! Citera #
Insåg hade prov redan i övermorgon nu kommer hjärtat dunka ännu mer!
InteSmart 2016-08-03 20:47 ! Citera #
Gäst 2016-08-02
Det som är mitt största problem med teorin är att jag klara teorin på körskolan med full pott utan några problem. Men på trafikverket fungera det inte har alltid självförtroende när jag är där sen försvinner det fort i några dagar. Plugga igen intensivt får alla rätt igen men inte på trafikenverket.

Har aldrig förstått varför jag har problem där på trafikenverket men inte på trafikskolan?
Jag rekommenderar dig att tänk logiskt samt inte jämföra teorifrågor både trafikskola och den riktiga provet. Enligt kunskapsprovet får man väl imiterar som frågor du gör via trafikskola respektive övriga frågor på dator t.ex. Bonnier, TEO mm.

Det kan vara en fråga du fick höra varje gång du gör på dator. Ifall man tänker på högerregeln finns det många sätt att ha flera frågor kring den och det finns bara en enda svar som låter samma sak.

Det gör inget om du är underkänt. Slappna av och överanstränga dig inte mycket.
Gäst 2016-08-04 12:04 ! Citera #
Jag gjorde teorin igen och Blev underkänd. Visste det är van vid att få underkänd så kommer förmodligen aldrig få körkort tyvärr.
Gäst 2016-08-04 12:17 ! Citera #
Jag vet inte hur jag ska göra för att klara körkortet. Jag läser boken och tester gå bra....

Men är väl lika bra att ge upp och vara glad att uppkörningen gick bra.
Gäst 2016-08-04 12:33 ! Citera #
Ett stort grattis till alla som klarade körkortet iallafall:)
Gäst 2016-08-04 12:40 ! Citera #
Nej!

Du ska inte ge upp. Du är nästan där, fortsätt kämpa nu! Någon gång i framtiden kommer du vilja ha körkort och det är lika bra att få det gjort nu, annars kommer du behöva lära dig all teori och körteknik igen när du försöker i framtiden.
Gäst 2016-08-04 12:45 ! Citera #
Alla möter motgångar, hur tror du världen skulle se ut om alla gav upp så fort man fick någon typ av motstånd? Du måste fortsätta jobba, du har kommit långt och kommer klara det om du fortsätter jobba.
Gäst 2016-08-04 12:46 ! Citera #
Det är sant.

Jag ska hem och studerar på vissa kapitel men är rädd att närma mig trafikveket, när jag aldrig lyckas fast jag plugga igen och igen.
Gäst 2016-08-04 12:47 ! Citera #
Ju det är också sant att motgångar kommer och går, någongång kommer det.
Gäst 2016-08-04 12:55 ! Citera #
Hur är bästa inlärningen nu när jag ska boka för att klara? Jag tänkte plugga på det som anses vara fel.

Tänkte cykla till trafikskolan och också studerar igen.

Vet inte vilken studieteknik som är bäst?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov