Hejsan

Gäst 2016-08-02 15:43 ! Citera #
Jag behöver hjälp med att klara teorin på kunskapsprovet till b körkort?

Jag har gjort det två gånger med underkända resultat.

Jag har läst boken två gånger och gjort prover på datorn men inte klarat teorin hos trafikverket.

varje gång jag gå in på Trafikverket och trycker på avsluta provet kommer känslan att det står underkänt som det gör.
Gäst 2016-08-02 20:18 ! Citera #
Ett tips är att inte bara läsa boken och tro att man kan saker,det är bättre att veta vad saker och ting innebär,och om det finns några teori regler som du inte förstår så kan du bara ställa frågor här och så kan vi svara på dem om vi kan.
Gäst 2016-08-02 20:23 ! Citera #
Jag återkommer om jag behöver hjälp med en regel som jag är osäker på.

Kommer vara mer uppmärksam med att rådfråga och använda er hjälp.

Tack så mycket!
Gäst 2016-08-02 20:29 ! Citera #
Jag blir så sinnessjukt nervös varje gång det är teori prov på trafikverket. Jag svettas hela tiden och blir stressat.
Gäst 2016-08-02 20:39 ! Citera #
inga problem!
minns du några frågor från teoriprovet,jag undrar eftersom jag aldrig har gjort det och vill få en ide om hur det kan se ut.
Gäst 2016-08-02 20:46 ! Citera #
Jag minns inga frågor från mitt muntliga idag. Tyvärr.

Provet är uppbyggd med frågor om högerregelen och andra frågor som är viktiga i trafiken.

Jag har mitt omprov om en vecka så kommer läsa igen och verkligen förstå och göra slutestet på trafikskolan.

Är grymt nervös redan nu att jag kommer få hjärnsläpp när det ska skrivas.
Gäst 2016-08-02 21:01 ! Citera #
Jag tror allt löser sig med körkortet. Detta är ett bra forum med stöttning till att klara teorin och slutligen få ett körkort!
Gäst 2016-08-02 21:20 ! Citera #
är det mycket skillnad mellan muntligt och skriftligt?
Gäst 2016-08-02 21:32 ! Citera #
Muntligt är ingen stor skillnad mer än att de läser frågan högt för dig och du sitter vid en annan dator. Du ser inte frågorna som det skriftliga det gör den som läser men du ser alternativen på frågorna. Vissa frågor läser personer utan några alternativ och vissa ska du förklara via en bild eller olika bilder i samma ruta.

Personen som läser upp frågorna kan förenkla frågorna om de är svåra att förstå.

Jag skulle tagit de igen men hinner inte innan uppkörningen går ut.

Tycker dock han inte var så hjälpsam. Det är meningen man ska de får anpassad av vissa skäl men hjälpte inte mig. Mer än att han förklarade tydligare på frågorna.
Gäst 2016-08-02 21:45 ! Citera #
Det som är mitt största problem med teorin är att jag klara teorin på körskolan med full pott utan några problem. Men på trafikverket fungera det inte har alltid självförtroende när jag är där sen försvinner det fort i några dagar. Plugga igen intensivt får alla rätt igen men inte på trafikenverket.

Har aldrig förstått varför jag har problem där på trafikenverket men inte på trafikskolan?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo