Start > Körkortsforum > Vad är viktigt på teoriprovet?

Vad är viktigt på teoriprovet?

AnnaÅhman 2009-10-29 19:00 ! Citera #
Hej! jag ska snart Skriva upp och jag undrar om det är nån som har nåt bra tips på hur man bäst pluggar in? vad som är viktigt att veta?
karnaa 2009-10-29 19:17 ! Citera #
Jag rekommenderar dig att skaffa Bonniers Trafikskola 2009,Trafikskolan Teo 2009 samt div internetsidor bla denna.
Gör flera gånger. :)
Skogsmullen 2009-11-09 17:46 ! Citera #
Tror det bästa är att först läsa någon teori bok t.ex du o jag i trafiken eller körkortsboken eller om man vill vara riktigt säker båda 2 :P sen har man ju en bra bas kunskap och kan börja köra olika teori prov tillexempel köpa dom proven här? men köra sådana prov och kolla upp i boken/böckerna vad man inte kan. Är nog också viktigt att förstå det man lär sig och inte bara memorera sakerna flr vägverket har nog MÅNGA frågor att välja mellan och många fomuleringar på dom. :D
Gäst 2009-12-28 22:19 ! Citera #
Hej

jag undrar om det finns frågor som är av de svårare tagen i dessa https://korkortonline.se/teoritest/ som man kan träa extra på innan man skriver.
Jag klarar de mesta märkena men skulle behöva hjälp med detta med vikter på bilarna och så.
Lovis 2010-01-06 09:58 ! Citera #
Skogsmullen
Tror det bästa är att först läsa någon teori bok t.ex du o jag i trafiken eller körkortsboken eller om man vill vara riktigt säker båda 2 :P sen har man ju en bra bas kunskap och kan börja köra olika teori prov tillexempel köpa dom proven här? men köra sådana prov och kolla upp i boken/böckerna vad man inte kan. Är nog också viktigt att förstå det man lär sig och inte bara memorera sakerna flr vägverket har nog MÅNGA frågor att välja mellan och många fomuleringar på dom. :D



aja, en bok räcker nog ;)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 00:37
1
I går 10:18
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest