Start > Körkortsforum > Hur många har klarat teori pro…

Hur många har klarat teori provet utan elevcentralen?

Gäst 2016-07-24 23:32 ! Citera #
Räcker det med att läsa boken och svara på frågorna här?
Gäst 2016-07-25 13:17 ! Citera #
Gäst 2016-07-24
Räcker det med att läsa boken och svara på frågorna här?
Läsa boken kan räcka, men det räcker inte att bara göra frågorna här.
Du kan klara dig om du kombinerar boken och denna sida, men det är inget jag skulle lita på..
Bättre att läsa mycket på olika ställen istället för att bara förlita sig på en eller två ställen.
Sara 2016-07-25 16:19 ! Citera #
Min personliga uppfattning är att de flesta sidor har snarlika frågeställningar som de som kom på teoriprovet.

Såhär i efterhand kan jag säga att man inte alls behöver använda sig av en massa olika källor. En eller två förlitliga sidor och boken räcker.

Huvudsakligen använde jag mig av boken. Men jag irrade runt på alla gratissidor jag kom åt och gjorde massa prov veckorna innan skrivningen (vilket var helt onödigt eftersom frågorna var ju så pass lika överallt.)

Man kan klara sig på enbart boken men genom att göra tester på nätet vänjer du dig inför upplägget av själva teoriprovet.
Anders 2016-07-26 14:22 ! Citera #
Jag tycker att det är bra att använda så många olika man bara kan.
Alla sidor har ju sina formuleringar på frågorna, och har man då bara lärt sig via en sida så kan man bli helt ställd när man kommer till teoriprovet då vägverkets formuleringar är helt teoretiskt ställda.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 22:14
1
I går 22:12
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov