Start > Körkortsforum > Dåligt prov

Dåligt prov

Gäst 2009-10-29 15:18 ! Citera #
Jag har tränat och läst igenom allt i körkorts boken ett antal gånger, dessutom så har jag köpt en cd med 560 frågor som jag har gjort och kan alla frågor utan till. Nu när jag gjorde prover för första gången så kommer det frågor som varken står i boken eller var med på den skivan som jag köpte ( några kanske), dessutom så förstår jag inte varför alla ska göra olika prov, en tjej som inte hade pluggat någonting nästan fick ett lätt prov där hon kunde gissa sig till svaren och hon klarade det. Är väldigt besviken och tycker att det ska vara mer rättvist och prov som tar upp frågor som står i boken, jag menar att man ska kunna plugga det som står i boken och sedan få frågor på det.
Gäst 2009-10-29 16:31 ! Citera #
Verkligen dåligt, har en kompis som kör superbra men som har missat teorin fyra ggr...
AnnaÅhman 2009-10-29 18:53 ! Citera #
Det är ju jätte dåligt! det ska ju inte vara så att om man har tur och får ett lätt prov, då får man körkort. Hoppas det går bättre nästa gång!
Skogsmullen 2009-11-09 17:50 ! Citera #
Tyvär så är det en hel del tur när det kommer till teori provet och håller med om att det inte är rättvist men hadde ju inte varit så bra heller om alla fick samma frågor då är det ju bara att gå runt till alla och fråga vilka frågor dom fick. Men tycker att dom borde fixa till så att det blir samma nivå på proven dom på vägverket borde ju endå ha en uppfattning om vilka frågor som folk har problem med och vilka som är lättare. Kanske sortera dom svåra och lätta frågorna efter statistik eller något och ge varge person 50/50 ? Alltså hälften lätta och hälften svåra frågor. :P

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
2024-09-06 22:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo