Pengar

tv_anton 2009-10-26 22:14 ! Citera #
Hur mycket pengar borde man lägga på ett körkort
mitt är nu uppe i 15 000 och förmodligen stoppar det där om jag klarar uppkörnigen och teoriprovet om två veckor.

Men vad brukar det ligga på känns som om dom ska ha pengar för alla möjliga konstiga saker.
Emilia 2009-10-27 12:07 ! Citera #
Hej!
Jag håller också på för fullt med mitt körkort. Tror att jag kommer landa någonatsns på ca 12000. Även jag tycker att de tar ut pengar för mycket och kanske några onödiga saker. Men jag har räknat lite, och tror att om man inte skulle ta en enda körlektion på körskola och enabart köpa en teoribok, då skulle körkortet ändå kosta typ 6000/7000 kronor.

Eftersom det där då är det billigaste lär man ju ändå i grund och botten bestämma själv hur mycket körkortet ska kosta, det beror ju på hur mycket man kör hemma, eller hur? :) Finns nog inget normalpris tror jag på hur mycket ett körkort ska kosta, är rätt individuellt.
tv_anton 2009-10-27 14:07 ! Citera #
Aa sant
jag har inte köer så mycket hemma eller nu kör jag mängder innan uppkörnigen men nu kan jag ju köra så :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
26
I dag 13:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor