Körkortonline > Körkortsforum > Uppkörning i Södertälje
Uppkörning i Södertälje
Ni som kört upp i Södertälje, tips??
Ska köra upp nästa vecka och är lite stressad...
Blev kuggad i Södertälje förra veckan, kuggade för att jag inte kunde hitta en plats att vända på inne i stan så ett tips är att träna mycket på stadskörning (avläsning)
Annars är det det vanliga, andas och var inte alltför nervös! (Lättare sagt än gjort)
Annars är det det vanliga, andas och var inte alltför nervös! (Lättare sagt än gjort)
Gäst 2016-07-13
Blev kuggad i Södertälje förra veckan, kuggade för att jag inte kunde hitta en plats att vända på inne i stan så ett tips är att träna mycket på stadskörning (avläsning) Annars är det det vanliga, andas och var inte alltför nervös! (Lättare sagt än gjort)
Det finns ju drösvis med sidogator eller busshålls platser där du med lätthet kan svänga runt
Jag fick godkänd igår i Södertälje. Så min tips är att köra med trafikskola. De ska visa dig olika platser och vägar där Trafikverket brukar köra med aspiranter. Så ta 2-3 lektioner så klarar du det! Lycka till!
Gäst 2016-07-13
Hur kör du om du inte kan finna en plats i Södertälje centrum att vända på?Det finns ju drösvis med sidogator eller busshålls platser där du med lätthet kan svänga runt
Men gör detsamma fick mitt körkort idag så