Start > Körkortsforum > Sollentuna

Sollentuna

A 2016-07-13 08:20 ! Citera #
Hej har någon kört upp i sollentuna nyligen. Jag gjorde det för två år sen och blev godkänd men sen gick tiden ut så jag måste göra om allt igen :( ville bara kolla om någon kört nyligen och vilka vägar dom tar och vad man ska tänka på
Gäst 2016-07-15 23:11 ! Citera #
Du kan få köra vid Häggvik, bortåt Kista, Centrum, Silverdal, Rotebro...bort mot Mulltorp på ”Stäketvägen”, mot Danderyd, bort till Hagby i Täby...med andra ord stort uppkörningsområde!
Gäst 2016-07-26 19:32 ! Citera #
Körde idag. Ut på E4, avfart mot Arlanda, Rotebro C, Norrviken och tillbaka till Sollentuna C och Trafikverket.
Gäst 2016-07-26 20:20 ! Citera #
Godkände igår.
E4- infra city- Rotebro- backa o parkera i Rotebro C - Norrviken- tillbaka
Nina 2016-07-28 10:02 ! Citera #
Godkänd idag! E4 mot Stockholm - avfart mot Helenelund - in till villaområde i Helenelund där jag fick backa runt ett hörn - tillbaka mot Sollentuna C och Trafikverket.

Lycka till!
Gäst 2016-07-28 14:35 ! Citera #
Egentligen spelar det ingen roll att man frågar om vilka vägar man kan komma
att köra upp på. Alla kör ju olika. Jag startade själv en tråd om det när jag skulle köra upp i Sollentuna/Häggvik. Alla gav olika svar, såklart. Jag själv fick köra mot Täby osv., och inte mot Sollentuna C eller något annat.

Så man kör troligen åt olika håll och vägar.
Gäst 2019-02-12 14:50 ! Citera #
Fick 61/65 på teori och körde tillräckligt mycket bil skolan tyckte att jag var färdig, blev kuggad idag av en gubbe som var sur och retade mig, han sa saker som man inte ska säga, när jag gick och berättade för chefen för min kör skola så blev han galen arg och ska ringa trafikverket och det blev kaos.

Meningen med det här är inte och klaga om att jag blev kuggad, det jag vill säga med det här är att han sa saker som var onödiga jag fick motor stopp en gång och det var dåligt av mig, kom ihåg!! att det trafikverkets bil plus diesel så jag är inte van körde rätt hastighet och en bil var för nära mig det var mitt fel jag kollade döda vinkel i vissa fall och det var fel han tyckte inte om mig retade mig och var inte trevlig han retade min skola och sa inte vad jag skulle bli bättre på?

var otydlig det glömde jag!

jag parkerade jag gjorde inget jag körde rakt på motorväg och vände mot där vi körde från början 15 min tog allting slut efter all tid jag la och hur mycket kämpade fick inte ens en chans.
Gäst 2019-02-12 16:34 ! Citera #
Eftersom det inte går ta ställning till något av det du skriver mer än att du själv tycker du kört dåligt, kuggat uppkörningen, och att inspektören sagt något som du upplevt olämpligt, så får jag jag väl önska dig bättre lycka nästa gång.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 22:14
1
I går 22:12
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest