Ja har gjort bort mig tog bilen och körde i diket i fyllan . Körde även olovligt då ja aldrig hann ta kortet.
Har sån ångest och samvetskval för att jag gjorde detta.
Pratat med polisen och erkänt allt och gudskelov kom ingen till skada .
Men till min fråga.
Är ostraffadet sedan tidigare och ingen kriminell bakgrund . Det lutar mot rattfylleri eller grovt rattfylla men då provsvaren inätet kommit in än så vet jag inget.
Hur länge kan jag ryka lämpan,?
Körkortonline > Körkortsforum > Olovligkörning och rattfylla
Olovligkörning och rattfylla
Blir du dömd för grovt rattfylleri så kan ditt körkort bli uppskjutet till 10 år..
Är det ”bara” rattfylleri så kan straffet bli antingen grova böter samt uppskjutet körkort i 5 år.
Vad det än blir så får du skyla dig själv, du visar att du inte är mogen att ens påbörja en körutbildning på långa vägar.
Är det ”bara” rattfylleri så kan straffet bli antingen grova böter samt uppskjutet körkort i 5 år.
Vad det än blir så får du skyla dig själv, du visar att du inte är mogen att ens påbörja en körutbildning på långa vägar.
Vad jag har hört kan du få svårt att överhuvudtaget få svårt att få ett körkortstillstånd efter en sån här sak.
kalle 2016-07-13
Ja har gjort bort mig tog bilen och körde i diket i fyllan . Körde även olovligt då ja aldrig hann ta kortet. Har sån ångest och samvetskval för att jag gjorde detta.
Pratat med polisen och erkänt allt och gudskelov kom ingen till skada .
Men till min fråga.
Är ostraffadet sedan tidigare och ingen kriminell bakgrund . Det lutar mot rattfylleri eller grovt rattfylla men då provsvaren inätet kommit in än så vet jag inget.
Hur länge kan jag ryka lämpan,?
Hej! Tack för svar. Har inte fått reda på nått än hur allt blir mer mår fruktansvärt dåligt och har sånt samvete så jag kräks snart.
Nu åker vi utomlands snart och undrar om detta som hänt kan bli ett problem ? Är ju inte dömd eller nått än och märk att jag är ostraffad sen tidigare.
Har fått kontakt på psykiatrin kommunen jag bor i och ska nu få hjälp med mitt mående.
Inga elaka påhopp tack. Jag vet aTT jag gjorde fel och mår skit över det !!!!
Nu åker vi utomlands snart och undrar om detta som hänt kan bli ett problem ? Är ju inte dömd eller nått än och märk att jag är ostraffad sen tidigare.
Har fått kontakt på psykiatrin kommunen jag bor i och ska nu få hjälp med mitt mående.
kalle 2016-07-28
Hej! Tack för svar. Har inte fått reda på nått än hur allt blir mer mår fruktansvärt dåligt och har sånt samvete så jag kräks snart. Nu åker vi utomlands snart och undrar om detta som hänt kan bli ett problem ? Är ju inte dömd eller nått än och märk att jag är ostraffad sen tidigare.
Kan man få sin spärrtid upphävd innan den har gått ut?
Tex av soc eller något liknande?
tacksam för svar
Tex av soc eller något liknande?
tacksam för svar
b 2016-10-23
Kan man få sin spärrtid upphävd innan den har gått ut?Tex av soc eller något liknande?
tacksam för svar
b 2016-10-23
Kan man få sin spärrtid upphävd innan den har gått ut?Tex av soc eller något liknande?
tacksam för svar
Har man försatt sig i en sådan situation så får man helt enkelt stå sitt kasst
Senaste foruminläggen
Rubrik