Hej. Kuggade för 2:a gången, men denna gång står det avbruten körprov i protokollet pga att jag är trafikfara?? Vet inte vad jag ska tänka och är otroligt besviken på mig själv. Jag har övningskört intensivt i 2 år och aldrig hamnat i någon farlig situation, och inte heller gjorde jag det på uppkörningen. Vad kan jag ha missat som gjort att min uppkörning blev avbruten, åkte absolut inte förbi rött ljus eller stopps skylt, körde med lagom fart, kollar alltid alla jävla vinklar och speglar när jag ska svänga, byta körfält osv... Inspektören sa inget på plats, så jag var otroligt förvånad när jag såg protokollet. Vet inte om jag orkar mer med körningen...Har det hänt någon något liknande eller vet någon vad jag kan ha gjort för grovt fel?
Är ledsen för din skull, men om du kanske lägger upp infon som står på ditt förarprov så kanske man kan läsa vad du blev kuggad på under din uppkörning
Är ledsen för din skull, men om du kanske lägger upp infon som står på ditt förarprov så kanske man kan läsa vad du blev kuggad på under din uppkörning
Jag tror inte det behövs, det var nästan allt. Det roliga är att mycket av det jag är underkänd på testades inte ens. Och det står på protokollet att jag fick göra säkerhetskontroll, vilket jag inte fick göra.
Vart körde du upp? Vilken stad?
Vart körde du upp? Vilken stad?
Västerås
Västerås
Ok...för lät precis som min kontrollant på min andra uppkörning.
Han tyckte jag var direkt livsfarlig i trafiken...det tyckte inte den första, och inte den tredje heller.
Blev till och med godkänd den tredje gången
Men jag körde upp i Malmö.
Ok...för lät precis som min kontrollant på min andra uppkörning.
Han tyckte jag var direkt livsfarlig i trafiken...det tyckte inte den första, och inte den tredje heller.
Blev till och med godkänd den tredje gången
Min första tyckte inte heller det och jag fick heller inte avbruten uppkörning på första. Jag vet inte vad för hemsk/dold sak jag råkat göra på andra uppkörningen som gjort att inspektören känt att hans liv är i fara.
Min första tyckte inte heller det och jag fick heller inte avbruten uppkörning på första. Jag vet inte vad för hemsk/dold sak jag råkat göra på andra uppkörningen som gjort att inspektören känt att hans liv är i fara.
Grattis förresten, vågar inte köra upp efter att ha få vetat att jag är fara för trafiken på min andra uppkörning.
Vanligt förekommande att aspiranten inte har en aning om vad som hänt! Skriv gärna exakt vad som är markerat i protokollet , så kanske vi har en chans att hjälpa dig! Omedvetet körfältsbyte kanske? Du har ingen aning om att du har bytt körfält men inspektören ser det och ser faran! Cyklister som fått tvärnita för du inte sett dem? Listan kan göras lång, men väldigt ofta är det så att aspiranten inte har tittat åt rätt håll vid rätt tillfälle och därmed missat viktig information. Denne upplever då att han/hon inte gjort något fel, men verkligheten är något helt annat!