Start > Körkortsforum > Uppkörning i Malmö

Uppkörning i Malmö

Gäst 2016-07-11 15:41 ! Citera #
Tog körkortet idag!

Fick godkänt både på kunskapsprovet och uppkörningen på första gången. Jag gjorde några fel under uppkörningen så klart, det gör alla! Men i det stora hela gick det hur bra som helst. Min instruktör var trevlig och lugn, det var en bra stämning i bilen. Vi samtalade då och då och han gav instruktioner en lång bit i förväg. Han gav även mig chansen att ställa frågor när det var något jag var osäker på.

Om ni är nervösa inför er egna uppkörning så kan jag bara säga en sak: om ni vet med er att ni är redo för att ta körkortet så kommer ni få det :)
Caroline 2016-07-13 12:34 ! Citera #
Vem körde du med?
DexT3R 2016-07-13 13:02 ! Citera #
Jag klarade min uppkörning idag och har klarat teorin sen innan så nu har man körkort! Min uppkörning gick väldigt bra förutom när jag skulle in på motorvägen då en annan bil börjar lämna plats till mig så att jag ska komma in men ”ångrar” sig och fortsätter rakt fram så min inspektör får INGRIPA på ratten för att vi inte ska krocka.. men ändå så ger han mig körkort :O blev galet förvånad när han sa att det var godkänt. Han sa dock att det inte var jag som gjorde något fel och att han själv knappt han se det innan han tog tag i ratten!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor