Start > Körkortsforum > Uppkörning Farsta

Uppkörning Farsta

Gäst 2016-07-11 13:54 ! Citera #
Den här tråden skriver jag till alla er som ska köra upp i Farsta och är supernervösa. Don’t be!

Jag fick en jättesnäll och trevlig inspektör som hette Tony, och vad jag kunde se var alla andra inspektörer jättetrevliga också. Jag tycker att jag fick en rättvis bedömning och inspektören var väldigt lugnande och förklarade tydligt.

Det jag vill säga med tråden är alltså att ni inte behöver vara rädda för att köra upp i Farsta bara för att ni har hört skräckhistorier. Det finns säkert rötägg till inspektörer, men de finns nog på alla uppkörningsorter, och min upplevelse var jättebra!

Lycka till!
Gäst 2016-07-13 16:13 ! Citera #
Körde upp i Farsta idag och klarade det galant!

Min instruktör var helt fantastisk och tog bort mina nerver nästan direkt när jag satte mig i bilen och när jag gjorde min enda miss sa hon på en gång att jag skulle släppa det och köra vidare. Alla som säger att Farsta är hemskt är antingen helt fel ute och cyklar eller helt enkelt inte redo :)
Nora 2016-07-17 23:34 ! Citera #
Hej!
Jag ville bara kolla om någon kört nyligen i Farsta? och vilka vägar dom tar och vad man ska tänka på?
Gäst 2016-07-18 12:55 ! Citera #
Gäst 2016-07-13
Körde upp i Farsta idag och klarade det galant!

Min instruktör var helt fantastisk och tog bort mina nerver nästan direkt när jag satte mig i bilen och när jag gjorde min enda miss sa hon på en gång att jag skulle släppa det och köra vidare. Alla som säger att Farsta är hemskt är antingen helt fel ute och cyklar eller helt enkelt inte redo :)
Hej!
Vilka vägar dom tar?
Gäst 2016-07-18 14:28 ! Citera #
Gäst 2016-07-18
Hej!
Vilka vägar dom tar?
Är du så pass osäker att du måste veta i förväg vilka vägar dom kommer åka?
Dessutom får ju inte alla åka samma vägar :D :D: D
Gäst 2016-07-24 23:19 ! Citera #
De flesta är snälla bland inspektörerna. Man kan dock ha otur. Sjukt svårt att inte bli närvös bara. Men kör på, försök var lugn o positiv så kommer det gå bra
Gäst 2016-07-24 23:21 ! Citera #
Gäst 2016-07-18
Hej!
Vilka vägar dom tar?
Hökarängen, Lisma, Haninge, Skarpnäck, Enskede, Tyresö etc

Senaste foruminläggen

Rubrik
9
I dag 09:24
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov