Körde upp igår och fick en inspektör med vad jag anser som ett oprofessionellt beteende under uppkörningen. Vill egentligen kolla om det är någon som kanske har råkat ut för samma sak och om man kanske ska ta detta vidare
Innan vi började köra så gick han igenom alla moment på hans padda varpå han stannar mitt i en mening och säger till mig: ” Nej men, jag glömde helt bort vad jag skulle säga, jag vill bara stirra in i dina vackra blå ögon...”
Jag kände verkligen att det var mycket olustigt och ville nästan hoppa ur bilen
Alla jag har berättat detta för inklusive mina två lärare tyckte att det var högst opassande. Sen under uppkörningen svarade han även i sin telefon mitt i en korsning (höger+vänster) att jag var tvungen att fråga honom åt vilket håll han ville att jag skulle köra medan han pratade vidare. Kändes också lite oprofessionellt när jag ändå har betalat för hans tid så att säga
vill även säga att jag kuggade och att jag anser att det var berättigat så jag menar inte att han på något sett bedömde fel, känner mer att jag vill höra om detta har hänt någon annan och om det kan vara så att man kanske ska höra av sig till trafikverket för att berätta om detta eller inte