Start > Körkortsforum > Protokollet för uppkörningen, …

Protokollet för uppkörningen, offentligt?

Emmie 2016-07-07 14:09 ! Citera #
Kuggade första uppkörningen för en vecka sedan.
Inför nästa uppkörning undrar jag en sak; har inspektören/provförrättaren vetskap om vad jag kuggade på första gången? Kan de se hur många gånger man kört upp och har de tillgång till protokollen till exempel?

Någon som vet 8-)
Gäst 2016-07-07 14:22 ! Citera #
Ja en inspektör kan se vad du vart kuggad för
Emmie 2016-07-07 14:44 ! Citera #
Ok! Tack för svar :)
Men vad är oddsen för att man får samma uppgifter på nästa uppkörning? Helt andra körställen/uppgifter? Eller vill de kolla att man kirrar det man misslyckades med sist liksom?
Gäst 2016-07-07 15:18 ! Citera #
Ja dom kolla så du har lärt dig det som du vart kuggad för, men sedan kommer dom även lägga in andra saker som du klarade förra gången, annars blir ju den andra uppkörning väldigt kort..
Nu vet jag inte vad du kuggades för, men säg att det är 3 saker. Då kommer inspektören kolla dessa 3 saker, men han/hon kommer ju givetvis lägga till andra moment, det kan vara sådana moment som du redan har klarat, eller så kan det komma moment som du inte alls gjorde vid första uppkörning. Det ligger helt i inspektörens händer att bestämma vad du ska göra..
Emmie 2016-07-07 18:02 ! Citera #
Ok! Det låter bra det! :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
10
I dag 10:06
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor