Håller just nu på med en intensivkurs för Bil (manuell) började där 27/6 och håller på till 12/7 har imorgon halkbanan att göra och sen fredag teorin körskolan har som ”krav” att man ska ha 100% genom STR i deras program som är A B C F. Jag har klarat alla dessa 3/3 så ligger just nu på 80%. Har repetition 1 kvar där de är 3/3 för att gå vidare. Sen sluttest 1/1 Repetition2 1/1 osedda frågor 0 Vägmärken 0 och sen svåraste frågorna 0. (kan ej gå vidare till nästa steg om jag inte får 3/3 på repetition) Men nu till problemet är att den rättar fel, på många frågor som jag vet jag svarat rätt på. T.ex Vad betyder denna skylt? (parkeringsförbud säger vi) så klickar man i det rätta svaret som man VET är rätt. Sen när man gjort 70/70 frågor så rättar den en massa frågor fel som man vet att man svarat rätt på Var två tjejer som också upplevde samma problem på körskolan, så jag pratade med henne i receptionen att de rätttades fel att jag kommit 80% och inte tänker göra mer på datorn då den rättar fel utan läsa böckerna och köra någon app. Nu till frågan har någon annan haft/har samma problem? Ska ha uppkörning den 19/7 men tror jag kommer skjuta upp det då jag inte känner mig redo för det ännu, men skulle man klara teorin så måste man ju nästan chansa Tyckte ni teorin / uppkörning var svårt? något speciellt man bör ha i åttanke? Började plugga förra veckan mest och inte pluggat så mycket innan, och blivit så jävla stressad inför teoriprov och uppkörning men denna vecka har varit lugnare. Känns bättre att under intensiven försöka fokusera ta till sig allt man gör läsa om just dem momenten i böckerna istället för att tänka på teoriprov uppkörning samt ha fokus på dagarna med körskolan blir rätt mycket och rörigt kan jag tycka
MvH