Start > Körkortsforum > Räcker det att endast plugga h…

Räcker det att endast plugga här på Körkort Online?

X 2016-07-05 00:17 ! Citera #
Är det någon här som endast använt sig av Körkort Online till teoriprovet? Hur gick det? Om inte, vad har du använt som du känner ger/gav dig en bättre möjlighet att klara provet?

Min plan är att lära mig allt som står på den här sidan, se till att jag klarar av frågorna med god marginal inom alla kategorier och sedan göra provet. Låter det bra eller behövs något mer? Varför?
Gäst 2016-07-05 01:26 ! Citera #
Köp frågorna i så fall ...
A 2016-07-05 10:24 ! Citera #
Jag läste boken 2 gg gjorde alla frågor här och fick G hela tiden men kuggade provet idag det gäller att vara jätte noga när man läser frågorna. Fick en fråga om vad man ska göra om man kört på ett djur som blir skadat det första man ska göra är märka ut platsen, men går man till en annan sida står det att man ska larma polisen först så jag velade mellan dessa två och ädrade i sista sek till att man ska larma vilket var fel. Så tipps läs noga man ska memorisera allt ;)
Gäst 2016-07-05 13:08 ! Citera #
Nej det räcker inte att bara läsa på denna sida..
Skaffa körkortsboken, låna på biblioteket eller låna av en kompis, det står saker i boken so är bra att kunna som inte finns på denna sida..
Gäst 2016-07-05 16:27 ! Citera #
Jag gjorde provet idag, har bara läst gratisinformationen på denna sida + boken. Köpte alltså inga frågor någonstans, klarade det ändå :)
Gäst 2016-07-11 12:51 ! Citera #
Jag läste teori och köpte frågor på körkortonline och läste körkortsboken och klarade prov på första försöket
Gäst 2016-07-11 14:47 ! Citera #
Alltså kompletterade ni alla med körkortsboken och inte bara använde sig av denna sida.. Vilket jag förstår, för jag tror att chansen till att klara teoriprovet bara genom att läsa gratisfrågorna härinne är väldigt liten...
Jag 2016-07-11 16:37 ! Citera #
Klarade precis teorin, 61/65. Pluggat med boken, provboken, körkortonline och datorskrivningarna på körskolan. Var även med på en teorilektion. Jag kände att jag verkligen kunde allt men när jag satt där så kände jag mig ändå osäker. Ju mer du pluggar med olika hjälpmedel desto bättre.

Lycka till!
Max 2020-01-26 10:26 ! Citera #
Tips o råd när man ska plugga teorin/. På första försöket 52 har ni tips kan man plugga via körkortonline Är det samma som på Trafikverket teoriprov är de samma frågor.?när man pluggar via körkortonline är det samma frågor dem ställer som på Trafikverket.? Som de är på körkortsonline.?
Gäst 2020-01-30 20:53 ! Citera #
Max 2020-01-26
Tips o råd när man ska plugga teorin/. På första försöket 52 har ni tips kan man plugga via körkortonline Är det samma som på Trafikverket teoriprov är de samma frågor.?när man pluggar via körkortonline är det samma frågor dem ställer som på Trafikverket.? Som de är på körkortsonline.?
Det är samma frågor men helt omformulerade....dvs det man ser är förståelse.

Löser du boken kommer det bli lättare

Då du gör onlinetester ex på denna sida så lär du dig svaren efter ett tag....men saknar förståelsen helt.

Så plugga ordentligt och läs frågan flera gånger innan du svarar.

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I går 14:32
3
I går 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo