Extremt ironisk kommentar, du påstår att du gjorde ”massa mindre misstag” och sedan går du vidare till att säga att inspektör inte spelar roll? Finns nog en hel drös inspektörer som hade kuggat dig för ”massa mindre misstag”
Innan du börjar med ditt ”sluta skylla ifrån dig på inspektörerna” svar så kan jag säga att jag redan har körkort, men det är klart att bedömning skiftar från inspektör till inspektör.
Till trådskaparen: antar att du aldrig hoppar över växlar? Och nej, man har inte i 5-6:ans växel i en sväng.
Hej ”gäst”
Mitt svar var inte på något sätt en polemik mot någon. Jag bara konstaterade att TS har helt fel när hen anmärker på inspektörens ålder och dessutom att han var sur. Om inspektören ifråga är behörig så ska denne göra en objektiv bedömning av aspirantens körning utan att lägga in personliga värderingar.
Det är således irrelevant vad inspektörens dagsform, ålder, kön, hudfärg (eller annan irrelevant egenskap) är. Jag vet inte varför du skrivet på forumet, men jag är här för att jag eventuellt ska ta körkort för tung trafik (lastbil)