Start > Körkortsforum > Klarade teorin, 63/65

Klarade teorin, 63/65

Gäst 2016-06-29 22:15 ! Citera #
Idag klarade jag teorin, på första försöket. Var verkligen huuur nervös som helst men det var hur enkelt som helst. Nervositeten släppte efter en lite stund. Jag bestämde innan att jag ska sitta ut all tid och det gjorde jag. Markerade frågor jag var lite osäker på och svarade efter jag var klar med resten. Sen läste jag igenom alla frågor igen och rättade vissa. Men det är då viktigt att man inte fastnar på frågor och tänker jättelänge. Man vill ha tid kvar till att kontrollera allt en sista gång. Det var verkligen enklare än jag trodde, men har också pluggat ganska mycket.

Har löst körkortsboken en gång, men även läst om vissa delar. Gått på teorilektioner på min körskola, använt appen iTeori och Elevcentralen.

Sätter man sig och ska göra provet och är osäker så kommer man inte må bra när man sitter där och det kan leda till att man klantar sig, även om man kan mycket. Men jag kände mig riktigt säker på allt och det gjorde det mycket lättare.

När jag sen skulle få mitt utskrivna papper med resultat så fick jag en liten guldstjärna av personen som höll koll, hon tyckte jag var jätteduktig.

Hoppas det går lika bra för er!
Gäst 2016-06-30 13:04 ! Citera #
Hej!
Grattis!
Jag har teorin imorgon!
Har gjort testerna på elevcentralen och undrar om det riktiga provet skiljer mkt från testerna på elevcentralen?
Gäst 2016-07-01 08:20 ! Citera #
Gäst 2016-06-30
Hej!
Grattis!
Jag har teorin imorgon!
Har gjort testerna på elevcentralen och undrar om det riktiga provet skiljer mkt från testerna på elevcentralen?
När man skriver upp brukar dessa frågor vara rätt så basic, man brukar säga att klara du bilskolans teori prover på datorn så ska vara fina fisken.

Stressa inte, läs frågorna/svaren noga ett par gånger extra.

GL&HF
Gäst 2016-07-01 21:01 ! Citera #
Så pluggade jag också och fick samma poäng. Tyckte teorin var rätt enkel på det stora hela. Man får ta det lugnt och tänka logiskt.
Trådskapare 2016-07-03 10:31 ! Citera #
Jag tycker elevcentralens frågor var ganska lika, var blev iallafall inte förvirrad av frågorna eller ”lurad” på något sätt. Tyckte inte det var så klurigt. Men det var lite mer bildfrågor på teoriprovet, och man får kolla väldigt noga så man ser alla detaljer. Annars var det väldigt lätt!
Gäst 2016-07-03 13:39 ! Citera #
Grattis!
Inget prov är speciellt svårt om man har pluggat inför det ;) g

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor