Idag klarade jag teorin, på första försöket. Var verkligen huuur nervös som helst men det var hur enkelt som helst. Nervositeten släppte efter en lite stund. Jag bestämde innan att jag ska sitta ut all tid och det gjorde jag. Markerade frågor jag var lite osäker på och svarade efter jag var klar med resten. Sen läste jag igenom alla frågor igen och rättade vissa. Men det är då viktigt att man inte fastnar på frågor och tänker jättelänge. Man vill ha tid kvar till att kontrollera allt en sista gång. Det var verkligen enklare än jag trodde, men har också pluggat ganska mycket.
Har löst körkortsboken en gång, men även läst om vissa delar. Gått på teorilektioner på min körskola, använt appen iTeori och Elevcentralen.
Sätter man sig och ska göra provet och är osäker så kommer man inte må bra när man sitter där och det kan leda till att man klantar sig, även om man kan mycket. Men jag kände mig riktigt säker på allt och det gjorde det mycket lättare.
När jag sen skulle få mitt utskrivna papper med resultat så fick jag en liten guldstjärna av personen som höll koll, hon tyckte jag var jätteduktig.
Hoppas det går lika bra för er!