Start > Körkortsforum > Uppkörning i Sollentuna 5/7

Uppkörning i Sollentuna 5/7

Nellie 2016-06-29 17:37 ! Citera #
Hej!

Har min uppkörning den 5/7 och teoriprov den 1/7. Är sjukt nervös för min uppkörning fast jag har både kört privat och med körskola en del. Är orolig för att jag kommer kugga för ett litet skitfel typ. Men min fråga till er som har karat eran uppkörning är vad var det svåraste under uppkörningen?

Tacksam för svar! :)
Melissa 2016-06-29 19:46 ! Citera #
Hej Nellie
Tror att vi går samma trafikskola i sollentuna o gick även på halkbana samma dag? ;)

Hoppas att du bli godkänd och Lycka till :)
Jag har själv bokat in 14/7 med skolans bil ( sjukt nervös är jag redan )
Berätta gärna hur det går för dig ?
Gäst 2016-06-29 22:17 ! Citera #
Tänk på att ha en rörlig blick när du kör, det kuggade jag på första gången, lätt att som oerfaren förare låsa blicken vid en punkt. Du ska kunna upptäcka oförutsägbara händelser i trafiken så att du anpassar din körning och samspelet med andra förare därefter. Godkändes på min andra uppkörning när jag tänkte på detta. Lycka till!!!!
Nellie 2016-07-05 15:40 ! Citera #
JAG KLARADE DET! Allting gick jättebra och smidigt! Klarade allting på första försöket och var inte ens nervös när jag körde upp! Han jag körde med var skitbra! Fick 56 poäng på teorin, den var lite svårare men om man fokuserar på varje fråga och tänker sig in i situationen så gick allting super bra! :) Lycka till alla ni som ska ta!
Gäst 2016-07-05 16:39 ! Citera #
Stort Grattis ”Nellie” :) :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I går 20:04
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo