Start > Körkortsforum > Klarade äntligen efter ett X a…

Klarade äntligen efter ett X antal ggr

Gäst15 2016-06-22 00:28 ! Citera #
Hej! Tänkte kika in här och peppa er alla som kuggat uppkörningar. Jag skrev teoriprovet i slutet av maj o klarade på första! Sedan så var det dags för uppkörning två dagar senare i Jakan. Gick väldigt bra tills jag bakade in i en trottoarkant och fick panik för kunde inte manövrera bilen...

Bokade uppkörning två veckor senare, denna gång också i Jakan. Fick lite anmärkningar på gatukorsning, att jag inte kollade riktigt noga. Sedan gjorde ett riktigt klantigt misstag och det var att jag inte stannade vid stoppsignal (råka förväxla det med något helt annat). Tillbaka till vägverket förklarade inspektören väldigt noggrant vad jag gjorde för Fel.

Tredje o fjärde gången var det i Jakan o Sollentuna. Återigen där var det gatukorsningar, inspektören tyckte att jag körde för snabbt. I Jakan råkade jah också hamna på mötandes fil (klantigt som fan)

Idag var det dags igen (bokade uppkörningen spontant igår) i Jakan. Gjorde ingen säkerhetskontroll utan det blev 45 min körning. Längsta uppkörningen jag varit med om!!! Blev nervös i slutet eftersom jag tänkte hela tiden när vi skulle tillbaka till vägverket... I alla fall väldigt trevlig inspektör och denna gång tänkte jag på alla fel jag hade gjort tidigare o kollade hela tiden i korsningarna. Gjorde ett misstag som jag kommer ihåg o det var att jag hamnade på bussfilen på motorvägen , vilket jag märkte efter en stund och sa högt ”nej dummaste misstaget”. Han svarade bara ” du tittade i alla fall”. Tillbaka till vägverket trodde jah verkligen att jag kuggat. Sen så sa han körningen är godkänt o jag fick bara ur mig ” va äre sant?”.

Så till alla er som kämpar, ge aldrig upp!!! Nångång kommer ni ta körkortet!!! :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
5
I dag 10:52
1
I går 16:13
6
2025-01-13 23:16

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Gratis körkortsfrågor